شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / اخبار داغ / گوناگون / ازدواج مجدد آزاده نامداری و واکنش همسر اول شوهرش

ازدواج مجدد آزاده نامداری و واکنش همسر اول شوهرش

آزاده نامداری دوشنبه ۶ مهرماه، با انتشار خبری در صفحه اینستاگرامش، ازدواج دوم خود را رسانه ای کرد که در فضای مجازی سجاد عبادی به عنوان همسر جدید وی معرفی شده که فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشارکت است؛ اما تا کنون این مجری سابق نام همسر خود را افشا نکرده است.

Azadeh Namdari Remarriage(1)در ادامه حواشی ازدواج جدید آزاده نامداری،مهسا آبونگر با انتشار تصویری از صفحه دوم شناسنامه خود درباره طلاق و ازدواج مجدد سجاد عبادی توضیحاتی را خطاب به آزاده نامداری و همسر سابق خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

Azadeh Namdari Remarriage

آقای سجاد عبادی!گل هایی که هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟!حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟!راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی من بودم و تو آمدی او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس میگذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا

پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.به فریادم برس

پ.ن: این عکس شناسنامه من است خدا با من است

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام

در مطلب هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام از مجله اینترنتی نخل و آفتاب با …

دیدگاهتان را بنویسید