جمعه , ۲۸ تیر ۱۳۹۸

خانه / آشپزی و تغذیه / طرزتهیه غذاها / ساندويج /پيتزا/فست فود / ساندویچ میگو یک شام سبک و البته خوشمزه

ساندویچ میگو یک شام سبک و البته خوشمزه

یک ساندویچ ساده و متفاوت برای شام. اگر طرفدار غذاهای سبک و البته خوشمزه برای وعده غذایی آخر روز هستید این ساندویچ بهترین پیشنهاد است.

ساندويچ ميگو

مواد لازم(برای 4 نفر)

  •  3/1 پيمانه سس مايونز
  •  3 /1 پيمانه خامه
  • 1 ق‌س سس خردل
  • 1 ق‌چ آبليمو
  • 1 ق‌چ روغن زيتون
  •  4/1 پيمانه پياز قرمز خردشده
  •  2/1 پيمانه كرفس خردشده
  •  2 /1 1 پيمانه ميگوي پخته و خردشده
  •  4/1 پيمانه خلال بادام
  • نمك و فلفل به ميزان لازم
  • 4 تكه نان باگت
  • 4 عدد گوجه‌فرنگي خردشده
  • كاهوي خردشده به ميزان دلخواه

روش تهیه :

1.  كاسه متوسطي برداريد. سس مايونز را داخل ظرف ريخته، خامه، آبليمو، سس خردل و روغن زيتون را به آن اضافه كنيد. كمي هم بزنيد تا مواد باهم مخلوط شوند.

2. پيازهاي خردشده و كرفس خردشده را هم به مواد بيفزاييد و كمي هم بزنيد.

3. ميگوهاي پخته‌شده را به آرامي اضافه كنيد. بعد نوبت خلال‌هاي بادام است تا به مواد تشكيل‌دهنده ساندويچ ميگوي شما اضافه شوند.

4. نمك و فلفل را به ميزان دلخواه به ساير مواد بيفزاييد. اگر ذائقه شما اجازه مي‌دهد با كمي دست و دلبازي بيشتر فلفل را به مواد ساندويچ‌تان اضافه كنيد تا كمي تند شود. سياه يا قرمز بودن فلفل هم به خودتان بستگي دارد كه كدام را بيشتر مي‌پسنديد.

5. حالا مواد داخل ساندويچ به همين راحتي آماده شده‌اند. براي پيچيدن ساندويچ، داخل نان‌هاي باگت را كمي خالي كنيد. بعد كاهو‌هاي خردشده را داخل نان‌ها ريخته و ساندويچ را با مواد آماده شده پر كنيد.

نکته:

چند عدد از گوجه‌فرنگي‌هاي خردشده را هم داخل ساندويچ‌ها قرار دهيد. اگر دوست نداريد مي‌توانيد گوجه‌فرنگي‌ها را در كنار چند عدد خيار حلقه‌شده به‌طور جداگانه در كنار ساندويچ سرو كنيد. ساندويچ‌هاي شما آماده هستند.

همچنین ببینید

آموزش تهیه ساندويچ هات تنوری

 اینبار در مطلب آموزش تهیه ساندويچ هات تنوری از مجله اینترنتی نخل و آفتاب،  طرز …

دیدگاهتان را بنویسید