سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / سرگرمی / بیوگرافی / بازیگران / شغل دوم چند بازیگر مشهور ایرانی

شغل دوم چند بازیگر مشهور ایرانی

جالب است بدانید که خیلی از بازیگران برای خود شغل دومی دست و پا کرده اند.شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر محبوب و مشهور سینمای ایران را به ندرت می توان پیدا کرد مگر ایامی که از سر فیلمبرداری می آید. او حسابی سرش شلوغ است. جالب است بدانید که آقای حسینی کافه ای را به راه انداخته به اسم «کافه هنر» که پاتوق اکثر بازیگران است.

second-career-cast

امین تارخ

اگر این روزها می خواهید امین تارخ را ببینید باید به آموزشگاه بازیگری تارخ بروید. چند سالی است که امین تارخ در حال آموزش هنرجوها است و استعدادهای زیادی را به سینما و تئاتر معرفی کرده است.

second-career-cast(8)

محمدرضا گلزار

ستاره دهه هشتاد سینمای ایران هم بیکار ننشسته و دست به کارهای اقتصادی زده است. او که از شهرت خاصی در سینمای ایران برخوردار است، مدتهاست یک کلوپ زیبایی مردانه راه انداخته است.

second-career-cast(3)

بهرام رادان

این روزها بهرام رادان سوپراستار سینمای ایران هم بیکار ننشسته و کافی شاپی به راه انداخته که به قول خودش یک شعار معروف دارد: «سیگار کشیدن ممنوع».

second-career-cast(12)

رضا عطاران

آقا رضای محبوب سینما و تلویزیون کسب و کار دیگری هم برای خود دست و پا کرده است. این کمدین سینمای ایران را می توانید بعضی اوقات در آتلیه عکاسی اطراف چهار راه میرداماد ببینید.

second-career-cast(11)

امیر حسین رستمی

بازیگر طنز تلویزیون ما به قول اطرافیانش مخ اقتصادی دارد. امیرحسین رستمی حسابی سر خود را با کارهای اقتصادی گرم کرده است. او که جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات است اکنون مدیر یک شرکت بازرگانی است.

second-career-cast(13)

تهمینه میلانی

خانم میلانی کارگردانی که با فیلم «آتش بس» طرفدارانش بیشتر شدند، فارغ التحصیل رشته معماری است. کارگردان بنام سینمای ایران به کار طراحی دکوراسیون داخلی هم مشغول است.

second-career-cast(14)

هادی کاظمی

مراقب باشید هروقت به رستوران شیک «لیالی» آقای کاظمی می روید زبان‌تان نسوزد. او که علاقه خاصی به غذاهای لبنانی دارد منو رستورانش را هم به همین سبک طراحی کرده است. غذاهای خوشمزه اما تند.

second-career-cast(9)

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی که سفیر یونیسف در ایران نیز محسوب می شود، در تجارت هم دستی دارد. بازیگر محبوب سینمای ایران خود را با مزون طراحی و تولید لباسش سرگرم کرده است. خودش هم طراح لباس است.

second-career-cast(15)

کمند امیر سلیمانی

خانم امیر سلیمانی هم مانند رضا عطاران برای خود آتلیه عکاسی تاسیس کرده که بعد از فیلمبرداری به آنجا هم سری می زند.

second-career-cast(2)

یوسف تیموری

یوسف تیموری هم این روزها علاوه بر بازیگری سرش را با لوستر فروشی خودش گرم کرده است.

second-career-cast(1)

پوریا پورسرخ

«دکتر پوریا پورسرخ» شاید از این عنوان تعجب کنید اما حقیقت دارد. این بازیگر سینمای ایران، دکترای فیزیولوژی گیاهی هم دارد و البته اندکی هم به طراحی فضای سبز مشغول است.

second-career-cast(7)لاله اسکندری

لاله اسکندری که به شدت عاشق صنایع دستی و هنرهای ایرانی است؛ اکنون فروشگاهی را تاسیس کرده که در آن کار طراحی و فروش لباس را انجام می دهد.

second-career-cast(10)

سپند امیرسلیمانی

سپند امیرسلیمانی هم نزدیک جام جم یک رستوران بسیار خوب دارد.

second-career-cast(6)

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی از اولین بازیگرانی است که اقدام به رستوران‌داری کرد و یک رستوران شیک به نام نعنا را راه‌انداخت که اتفاقا افراد زیادی هم مشتری ثابت رستوران او هستند.

second-career-cast(5)

سام درخشانی

سام درخشانی هم این روزها میزبان هنرمندان و فوتبالیست‌ها و افراد بسیاری در فست‌فود خودش است و گویا پول خوبی هم از این طریق به جیب می‌زند.

second-career-cast(4)

جواد عزتی هم به جرگه‌ی بازیگران رستوران‌دار پیوسته و ترنج را راه‌اندازی کرده است. حالا باید دید این بازیگر و دیگر هنرمندانی که قصد دست و پا کردن یک شغل دیگر را دارند به کدام یک از حوزه‌ها رو می‌آورند و خود را با چه حرفه‌هایی خواهند شناخت.
فست‌فود نادر سلیمانی هم این روزها پر رونق است.
مهران غفوریان هرچند در این سالها در عرصه‌ی سینما کمرنگ ظاهر شده اما در عرصه‌ی رستوران‌داری حضوری پررنگ و فعال دارد.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تصاویر سریال مرز خوشبختی ویژه نوروز

در مطلب تصاویر سریال مرز خوشبختی ویژه نوروز از مجله اینتزنتی نخل و آفتاب علاوه …

دیدگاهتان را بنویسید