جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خانه / سرگرمی / جالب و خواندنی / آماری از کشته‌های عکس سلفی

آماری از کشته‌های عکس سلفی

مردم‌ دوست دارند تا هر کاری می‌کنند، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند،پس از اختراع مونوپاد؛ این علاقه بیشتر شد و حال کار به جایی رسیده است که از این وسیله جذاب باید به عنوان یک گجت همراه کشنده یاد کنیم.

359582-the-hottest-selfie-of-them-all

به گزارش Mashable تعداد افرادی که در سال جاری هنگام ثبت تصاویر سلفی کشته شده‌اند، از تعداد کشته شدگان حاصل از حمله کوسه‌ها به انسان نیز بیشتر است.

در سراسر جهان، 12 نفر در حال ثبت عکس سلفی کشته شده‌اند، اما افراد از بین رفته توسط حمله کوسه‌ها در آب تنها 8 نفر است! با این که هر دو عدد بیان شده کم و ناچیز است. به طور مثال در سال جاری تنها 25 نفر بر اثر اصابت رعد و برق کشته شده‌اند؛ اما تفاوت اینجاست که از مرگ با مونوپاد یا ثبت عکس سلفی می‌توان پیشگیری کرد.

اما مردم چگونه در هنگام ثبت عکس سلفی می‌میرند؟ طبق آمار این منبع خبری، چهار نفر در هنگام سقوط کشته شده‌اند، چند انسان به دلیل برخورد با قطار کشته و زخمی شده‌اند، یک مرد نیز در هنگام فرار از دست یک گاو خشمگین در پمپلونای اسپانیا کشته شده است و نهایتا یک زن نیز در تصادف اتومبیل جان خودش را از دست داده که پیش از آن در حال ثبت عکس سلفی بوده است.

چندی پیش نیز، ثبت عکس‌های خطرناک سلفی با خرس‌ها از فاصله بسیار نزدیک در پارک ملی کلرادو، باعث شد تا این پارک به کلی تعطیل شود! به گزارش رویترز، دولت‌ها در سراسر جهان در حال تدوین برنامه‌های هشدار دهنده‌ای هستند تا به مردم در خصوص خطرات ثبت عکس‌های سلفی اطلاع رسانی کنند. کمپینی در روسیه کار خود را با این شعار آغاز کرده است: یک عکس سلفی قشنگ می‌تواند بهای زندگی شما باشد!

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

سنگ های زنده ای که خوردنی هستند!

در مطلب سنگ های زنده ای که خوردنی هستند! از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …

دیدگاهتان را بنویسید