پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

خانه / آرایش و زیبایی / آموزش آرایش سریع در 10 دقیقه

آموزش آرایش سریع در 10 دقیقه

در مطلب آموزش آرایش سریع در 10 دقیقه از مجله اینترنتی نخل و آفتاب آموزش خودآرایی را آماده کردیم که می توانید به راحتی در کمتر از 10 دقیقه آرایش کنید..

آموزش آرایش سریع در 10 دقیقه

عجله دارید؟ یا میخواهید طبیعی و سریع آرایش کنید؟ اگر پاسختان مثبت هم نیست در این مطلب با ما همراه باشید تا ترفند آرایش کردن سریع را یاد بگیرید چون بلاخره یک روزی لازمتان می شود، این آموزش برای داشتن یک میکاپ کاملا طبیعی، در روزهایی که می‌خواهید فقط کمی‌درخشان دیده شوید و وقت هم ندارید کاملا خوب است.

 
آموزش آرایش سریع در 10 دقیقه:

1- پوست صورت خود را با استفاده از مرطوب کننده یا کرم زیرساز آرایشی، آماده کنید. مقدار کمی‌کرم مرطوب کننده و یا زیرساز آرایشی، صورتتان را برای آرایش آماده می‌کند و منافذ باز صورت را برای یک آرایش بی عیب می‌پوشاند.

2- با انگشت یا برس آرایشی، کمی کرم پودر یا پنکیک سبک را فقط در جاهایی که نیاز است، مثل زیر چشم برای پنهان کردن حلقه‌های سیاه، اطراف بینی برای مخفی کردن سرخی پوست، و یا هرجای دیگری بزنید. آهسته و با نوک انگشت پودر را پخش کنید.

3- با انگشتتان کمی‌کرم پودر روشن یا کانسیلر سبک زیر چشم، روی استخوان بینی و قسمت بالایی لب بزنید.

4- روی قسمت‌هایی که نمی خواهید برق بزنند مثل اطراف بینی، زیر چشم و پیشانی، کمی‌پودر فیکس کننده‌ آرایش بزنید. لازم نیست پودر را برای تمام صورت استفاده کنید! از یک برس بزرگ صورت برای اینکار استفاده کنید.

5- با انگشت یا برس سایه، کمی‌سایه چشم کرمی به پشت چشمتان بزنید. انتخاب ما سایه چشم قهوه‌ای تیره است! انتهای سایه را با دست یا برس کاملا پخش و محو کنید. اگر در طول روز، سایه چشم در چین‌های پلکتان جمع شد، کافیست آنرا با انگشت دوباره پخش کنید.

6- برای گونه و لب‌هایتان، رنگ مرجانی یا صورتی کم رنگ انتخاب کنید. کمی از رژ گونه به استخوان گونه‌تان بزنید و با انگشت کاملا محو کنید. سپس یک رژ لب همرنگ رژ گونه‌تان بزنید.

تمام شد!

 

* نکته: می توانید از انواع کرم پودر، کانسیلر و سایه‌ای که مناسب پوستتان هم است استفاده کنید.

 

 

 

 

منبع: beytoote.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟

در مطلب چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟ از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …