سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / خانه و خانواده / روابط جنسی / بعد از رابطه جنسی این نکته ها را فراموش نکید

بعد از رابطه جنسی این نکته ها را فراموش نکید

در مطلب بعد از رابطه جنسی این نکته ها را فراموش نکید از مجله اینترنتی نخل و آفتاب نکته هایی را برای بعد از تمام شدن رابطه جنسی قرار داده ایم، با ما همراه باشید…

در مقاله های قبلی مجله اینترنتی نخل و آفتاب شما را با انواع پرده بکارت و کارهایی که باید در شب عروسی یا همان شب زفاف انجام دهید آشنا کردیم، اگر شما هم مانند هزاران کاربر دیگر اتفاقی به این صفحه را دیدید بهتر است اول با کلیک روی لینک های زیر مطالب قبلی را بخوانید.

1- رابطه جنسی در دوران عقد

2- نکاتی در مورد پرده بکارت + ترمیم پرده بکارت

3- دانستنی های شب عروسی (قسمت اول)

4- دانستنی های شب عروسی (قسمت دوم)

5- 8چیز در مورد میل جنسی که خانم ها باید بدانند

در شب زفاف یا شبی که رابطه جنسی داشته اید و به اوج لذت جنسی رسیدید، تعجبی ندارد که بخواهید دراز بکشید و بعد برای صرف غذایی که همسرتان، همان خانمی که چند لحظه پیش برای لذت بخشیدن به او تلاش کرده اید برای شما آماده کرده از خواب بلند شوید.

بعد از رابطه جنسی,لذت جنسی,عاشقانه,نوازش ,شب زفاف,شب عروسی,جنسی,بعد از رابطه,رابطه جنسی

اما اگر می خواهید همسرتان در کنار شما احساس امنیت و آرامش داشته باشد خوابیدن و چرت زدن پس از اتمام رابطه اصلا گزینه مناسبی به شمار نمی رود. بنابراین به جای اینکه رویتان را برگردانید و شروع کنید به خر و پف کردن در این قسمت نکاتی را برایتان بازگو می کنیم که انجام آنها نتایج مطلوبی در بر دارد.

 

دلیل احساس خستگی و نیاز به خواب:

واضح است که دلیل احساس خستگی و نیاز به خواب در آقایون پس از اتمام رابطه جنسی به مسائل زیست شناختی باز می گردد، پس از رسیدن به مرحله اوج لذت جنسی هورمون هایی به نام اکسی توسین آزاد می شود که به طور طبیعی احساس خواب آلودگی در فرد ایجاد می نمایند.

اما باید دقت داشته باشید؛ چراکه این امر نیز در اثر واکنش های خاص فردی در شخص ایجاد می شود: بیشتر مردها عادت دارند در لحظه ای که ارگاسم می شوند نفس خود را حبس کنند و به درستی تنفس نمی کنند.

گروهی از زنان دوست دارند که بعد از رابطه جنسی کمی صحبت کنند، در این مواقع فقط باید گوش خود را به او بسپارید گاهی ممکن است زن همچنان برای انجام یک عمل جنسی دیگر برای بار دوم اشتیاق داشته باشد اما اگر به دلیل سن بالا یا هر علت دیگری قادر به ادامه نیستید، برای او توضیح دهید که شما اکنون توانایی انجام رابطه جنسی مجدد را ندارید و برای اینکه بتوانید اینکار را بخوبی انجام دهید باید کمی استراحت کنید تا دوباره سرحال شوید. همه مردان بعد از ارگاسم دوست دارند کمی بخوابند، این امرکاملا طبیعی است .

 

به جای حبس کردن نفس، نفس عمیق بکشید:

بنابراین به جای حبس کردن نفس، باید دم و بازدم خود را تنظیم کرده و نفس عمیق بکشید. این کار نه تنها لذت شما را بیشتر می کند، بلکه به شما کمک می کند که هشیاری خود را نیز حفظ کنید، حداقل برای مدت زمان کوتاهی.

اما اگر فراموش کردید که تنفس کنید پس از چند لحظه استراحت، بلند شوید و یک دوش آب سرد بگیرید. این کار باعث می شود حالت خواب آلودگی در شما از بین برود.

 

آنچه اتفاق افتاده را مرور کنید:
دکمه عقب را در ذهن تان بزنید و دوباره اتفاقی را که افتاده مرور کنید از اول تا آخر، اگر رابطه جنسی خوبی داشته اید درباره آنچه این رابطه را خوب کرده فکر کنید و تا هنوز در ذهن تان تازه است به همسرتان بگویید که لمس یا حرکت خاصی را از جانب او بیشتر دوست داشتید چون الان بهترین وقت برای صحبت کردن درباره این موضوع است، اگر بگذارید زمان بگذرد دیگر حرف زدن درباره اش عجیب و غیرمعمول به نظر می آید.

اگر هم این رابطه بهترین رابطه شما و همسرتان نبوده بهتر است بعدا دوباره آن را مرور کنید تا نقاط تاریک رابطه را مشخص کنید.

بعد از رابطه جنسی,لذت جنسی,عاشقانه,نوازش ,شب زفاف,شب عروسی,جنسی,بعد از رابطه,رابطه جنسی

کاری کنید تا او بداند که به اندازه قبل او را دوست دارید:

پس از هر بار معاشقه لازم نیست ژست های آنچنانی به خود بگیریدT بسیاری از خانم ها پس از اتمام رابطه جنسی تا حد زیادی آسیب پذیر می شوند به همین دلیل باید کاری کنید تا او بداند که شما به اندازه قبل او را دوست می دارید و مانند گذشته برایش ارزش قائل هستید.

متاسفانه با نگاه کردن به سقف و یا تماشای تلویزیون هم شرایط خیلی بدتر می شود، پس به جای این سعی کنید صمیمیت تان را در دوره کوتاه بعد از رابطه جنسی حفظ کنید،  مطالعات بهداشت جنسی گزارش می دهد محبت نسبت به یکدیگر بعد از رابطه جنسی اعم از نوازش و لمس عاشقانه به رضایت بیشتر جنسی کمک می کند و این در زوجینی که از رابطه جنسی راضی هستند زیاد دیده می شود.

او را نوازش کنید، دستتان را بر روی پای او بگذارید و به آرامی بدن او را لمس کنید، همچنین می توانید با موهای او نیز بازی کنید. لازم نیست خیلی سکسی برخورد کنید او به راحتی می تواند عطوفت، مهربانی و توجه شما را دریابد.

 

پس از اینکه مدتی در کنار هم دراز کشیدید و به آرامش دست پیدا کردید وان حمام را پر از آب گرم کنید، البته اول مطمئن شوید که وان تمیز است.

اجازه دهید در میان پاهایتان دراز بکشد و از وجود یکدیگر لذت ببرید. او را صابونی کنید و کمی ماساژ دهید، هیچ شکی وجود ندارد که او به لحظه لحظه این دقایق عشق می ورزد.

بعد از رابطه جنسی,لذت جنسی,عاشقانه,نوازش ,شب زفاف,شب عروسی,جنسی,بعد از رابطه,رابطه جنسی

هیچ مردی نیست که پس از رابطه جنسی احساس گرسنگی نکند:

اما بهتر است به جای اینکه به پهلو دراز بکشید و بگویید: الناز یک چیزی برای خوردن درست کن، پیشنهاد دهید که هر دو با هم غذا را آماده کنید.

می توانید در حالیکه او گوشت را آماده می کند، شما سبزی ها را خرد کنید؛ یا مثلا چیزهایی را با هم مخلوط کنید و بخورید که تا حالا نمی خوردید، به عنوان مثال شکلات فندقی و پاپ کرن! تنها هدف این است که شما باز هم پس از لذت جنسی، زمانی را صرف با هم بودن کنید.

 

دو مرتبه انجام دهید:

اگر تمایلی به انجام مجدد این کار دارید و این میل را در او نیز مشاهده می کنید از پیش نوازی شروع کنید و چند لحظه صبر کنید تا انرژی از دست رفته را باز جویید سپس دو مرتبه از ابتدا همه چیز را از سر بگیرید.

از بوسیدن لب هایش شروع کنید، رفته رفته تمام بدنش را لمس کنید. باید کاری کنید تا تحریک شده و تمایل برقراری ارتباط مجدد را پیدا کند. زمانی که او به یک چنین احساسی دست پیدا کرد به راحتی می توانید رابطه را از نو تکرار کنید.

اگر همسرتان هم جزء آن دسته از خانم های پر حرارت است که در برقراری رابطه جنسی فعال عمل می کند شکی وجود نخواهد داشت که او نیز به اندازه شما خسته می شود، بنابراین می توانید چیزی شبیه این به او بگویید: چرا برای بدست آوردن انرژی یک چرت نزنیم؟ بعد می تونیم با هم دوش بگیریم و شام رو آماده کنیم و دوباره این کارو تکرار کنیم.

فراموش نکنید که دست هایتان را به دور او حلقه بزنید تا متوجه شود که او شما را به این روز در آورده.

 

باید او را متوجه کنید که از او قدردان و متشکر هستید:

رسیدن به مرحله اوج لذت خیلی خوب است، حتی می توان گفت که بی نظیر است؛ اما باید همواره به خاطر داشته باشید که شخص دیگری نیز همراه با شما بوده و وجود او باعث شده که شما به این موقعیت دست پیدا کنید، بنابراین به هر نحوی که می توانید باید او را متوجه کنید که وجودش برایتان ارزشمند است و از او قدردان و متشکر هستید.

 

 

* اگر تمایل دارید درباره رابطه جنسی بیشتر بدانید می توانید از منوی بالایی سایت وارد بخش خانه و خانواده و سپس روابطه جنسی شوید یا کلمه مورد نظر خود را  در باکس جستو جو تایپ کرده و سرچ کنید.

4/5

همچنین ببینید

رفع تیرگی واژن با این مواد طبیعی

آیا می دانید رفع تیرگی واژن خانم ها و ناحیه تناسلی زنان با روشهای طبیعی …