سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / کامپیوتر و اینترنت / تلفن همراه / بهترین زمان برای لوت در بازی کلش آف کلنز

بهترین زمان برای لوت در بازی کلش آف کلنز

تقریبا همه کاربران موبایل با بازی بسیار محبوب و البته اعتیاد آور کلش آف کلنز آشنا هستند، محصولی از کمپانی سوپر سل که میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارد و در آمد چند صد میلیون دلاری را نیز هر ساله نصیب سازنده‌اش می‌کند.این بازی که با مهارت بسیاری بالایی ساخته شده، دارای نکات بسیار زیادی است و یکی از نقاط مهم و برجسته در آن، جمع آوری منابع در حملات و یا به اصطلاح لوت زدن است. حال برای بسیاری ممکن است این سوال پیش بیاید که چه زمانی بهترین موقع برای این کار است.

Clash-of-Clans

اگر شما هم یک کلش باز هستید و این امر برایتان یک نیاز حیاتی است، می‌توانید از آمار آنلاین یک وب‌سایت که به تفکیک هر کشور، بهترین و بدترین مناطق زمانی برای لوت را مشخص کرده است، استفاده کنید.

LOOT

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تقریبا بهترین زمان برای لوت زدن در کشورمان روزها بین ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۲.۳۰ و شب‌ها حول و حوش ۲۳.۳۰ تا ۰۰.۳۰ دقیقه بامداد است. بدترین ساعت ممکن هم ۱۵ ظهر است که میزان لوت در پایین‌ترین حد خودش قرار دارد.

هنگام ورود به سایت، زمان منطقه شما تشخیص داده شده و بر روی نقشه با خطی عمودی نشان داده می‌شود. زبان فارسی هم مورد پشتیبانی قرار دارد که البته ترجمه دقیقی نداشته و شاید بهتر باشد به همان انگلیسی اکتفا کنید! ساعت مناطق دیگر دنیا، میزان افراد آنلاین و آفلاین، مقدار غارت در هر منطقه و جزئیات دقیق‌تری از لوت نیز به صورت لحظه‌ای نمایش داده می‌شود که البته نمی‌شود بر صحت ۱۰۰درصدی آن اطمینان داشت. برای وارد شدن به این وب‌سایت،روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به سایت

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل

از این پس می توانید با قابلیت Gboard کیبورد گوگل صورت خود را مانند آیفون …