جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خانه / کامپیوتر و اینترنت / تلفن همراه / تا اطلاع ثانوی اینستاگرام را آپدیت نکنید

تا اطلاع ثانوی اینستاگرام را آپدیت نکنید

مشیبل از وجود یک باگ در آپدیت 7.15 اینستاگرام اندروید خبر داد.پس تا اطلاع ثانوی اینستاگرام را آپدیت نکنید…
آپدیت جدید اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که همزمان چند حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشند و بین آن ها به سادگی سوئیچ کنند. در این ورژن باگی وجود دارد که باعث می شود پیام های شخصی (دایرکت مسیج) و نوتیفیکیشن های شما با دیگران به اشتراک گذاشته شوند.
زمانی که شما یکی از اکانت های خود را با برخی دیگر از کاربران اینستاگرام در اندروید به اشتراک می گذارید، ممکن است پیام های شخصی و نوتیفیکیشن های شما در یک اکانت دیگر برای آن ها ارسال شود.
مثال: فرض کنیم که من و شما، هریک برای خود یک اکانت شخصی داریم و هردو یک اکانت سوم مشترک را نیز دارا هستیم. اگر کسی برای من یک پیام دایرکت در اکانت شخصی ام ارسال کند،نوتیفیکیشن آن پیام برای شما هم می آید بدون اینکه برای شما و یا در اکانت مشترک مان ارسال شده باشد. البته خوشبختانه پس از دریافت آن نوتیفیکیشن، شما نمی توانید آن را پاسخ داده و یا به اکانت شخصی من دست پیدا کنید.
با این وجود اگر طعمه این باگ شده باشید، می توانید قسمتی از پیام دایرکت را که به صورت نوتیفیکیشن برای شما ارسال می شود، بخوانید و حتی مطلع شوید که چه کسی آن پیام را ارسال کرده است.
گفتنی است؛ این باگ وارد همه گوشی های اندروید نشده است و در حال حاضر اندروید در حال تعمیر این باگ است.
منبع: yjc.ir
به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل

از این پس می توانید با قابلیت Gboard کیبورد گوگل صورت خود را مانند آیفون …