سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / اخبار داغ / حوادث / جن در یک مدرسه دخترانه/ چند تن از دانش آموزان بیهوش شدند!

جن در یک مدرسه دخترانه/ چند تن از دانش آموزان بیهوش شدند!

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، اداره آموزش و پرورش شهر مدینه، دانش آموزان مدرسه دخترانه منطقه الشلایل را به مدرسه ای دیگر منتقل کرد زیرا برخی از دانش آموزان گله مند بودند که جنیان در مدرسه شان زندگی می کنند و چند دانش آموز به همین دلیل دچار بیماری هایی همچون صرع شده اند.

روزنامه الوطن به نقل از “عمر برناوی” مسوول اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش مدینه گزارش داد: کمیته ای که برای تحقیق درباره وجود جنیان در مدرسه دخترانه منطقه الشلایل تشکیل شده بود، توصیه کرد که دانش آموزان به مدرسه ای دیگر منتقل شوند تا اوضاع روحی آنان بدتر از این نشود.

اعضای این کمیته با معلمان و دانش آموزان دیدار کرده بودند و برای جلوگیری از گسترش بیماری های جسمی و روحی دانش آموزان، تصمیم گرفتند آنها را به مدرسه ای دیگر منتقل کنند.

مدرسه منطقه الشلایل در ۷۰ کیلومتری جنوب مدینه منوره واقع است و مدیریت مدرسه در ماه مه ۲۰۱۵ از دچار شدن چند دانش آموز به بیهوشی و صرع خبر داد و اولیای برخی دانش آموزان نیز فرزندان خود را از رفتن به مدرسه منع کردند.

ساکنان منطقه الشلایل در تویتر هشتگی را با عنوان “مشکل مدرسه الشلایل باید حل شود” ایجاد کردند.

الوطن نوشت: یکی از دانش آموزان هنگام ورود به مدرسه یک مرد کهنسال را می بیند که در حیاط نشسته است و این مرد به محض اینکه چشم دانش آموز به وی می افتد، ناپدید می شود و فراش مدرسه هم یک شب هنگام تمیز کردن کلاس ها چند کودک را در حال بازی فوتبال می بیند و این کودکان نیز هنگام نزدیک شدن فراش به آنها ناپدید می شوند.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تصاویر حادثه پارک ملت

حادثه پارک ملت / علت صدای انفجار درتهران چیست؟

در مطلب صدای انفجار در تهران، از مجله اینترنتی نخل و آفتاب علت حادثه پارک …

دیدگاهتان را بنویسید