جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خانه / اخبار داغ / گوناگون / داعش این فیلم ایرانی را تهدید کرد

داعش این فیلم ایرانی را تهدید کرد

داعش این فیلم ایرانی را تهدید کرد!!

وی افزود: از آن طرف ممنوعیت پخش تیزرها هم قابل پیش بینی نبود. ما تیزرهای حکایت عاشقی را به موقع تحویل سیما دادیم و حتی کُد پخش هم گرفتیم و تیزرهایمان یکی دو روزی روی آنتن رفت اما به ناگاه به پخش کننده گفتند این تیزرها قابل پخش نیست و وقتی دلیلش را پرسیدیم اگرچه هیچ جواب منطقی ندادند اما اشاره کردند که به خاطر حضور دو بازیگر در فیلم پخش تیزر متوقف شد.

گفتند فیلم دفاع مقدسی ساختن مد نیست

این کارگردان با انتقاد از اینکه کسی علاقه ای به اکران یک فیلم دفاع مقدسی ندارد، بیان کرد: بارها شنیده ام می‌گویند دوره تولید چنین فیلم هایی گذشته است و همین که توانسته ای فیلمت را در گروه آزاد هم اکران کنی باید کلاهت را بالا بیندازی. حتی برخی پخش کننده ها گفتند تولید این فیلم ها از مد افتاده است. این تعابیر به شدت متناقض است چون زمان تولید مرتب به ما می گفتند اگر این فیلم را تولید کنید شرایط عادلانه ای برای اکرانش فراهم خواهیم کرد.

رمضان زاده درباره تفسیرهایی که برخی رسانه‌های آن سوی مرزها درباره محدودیت اکران «حکایت عاشقی» مطرح کردند گفت: آنچه آنها می گویند همه واقعیت نیست. آنها اعلام کرده بودند که اعتراض من به خاطر اکران فیلم در ۲ سالن است در حالی که این فیلم ۱۲ سالن در اختیار دارد و من گله ام از سانس های چرخشی و زمانی است که برای نمایش فیلم در نظر گرفته اند که اغلب سانس های صبح است.

وی اظهار کرد: به عنوان یک انسان آزاده سعی کردم بخشی از اتفاقات تراژیکی را که در هشت سال دفاع مقدس رخ داد به تصویر بکشم. من وظیفه انسانی خود را انجام دادم و کوشیدم در اجرای فیلمنامه هم کم نگذارم. همکاران خوبی هم به من کمک کردند اما مشکل اینجاست که در زمان اکران همه چیز به سمت کمتر دیده شدن فیلم پیش رفت.

رمضان زاده در پایان اشاره کرد: شاید باورتان نشود اما برای فیلمبرداری بخش هایی از کار در لوکیشن ها برخی عوامل فیلم از جمله خودم و شیلان رحمانی پیام هایی تهدیدآمیز از سوی داعش دریافت کردیم مبنی بر اینکه اجازه نمی دهند یک گروه ایرانی تصویرساز فاجعه شیمیایی حلبچه باشد. با این حال با امید به خدا و حمایت مسعود جعفری جوزانی تهیه کننده با سعی در حفظ آرامش گروه کار را پیش بردیم. امیدم این بود این پیشبرد کار در اکران وضعیت بهتری را تجربه کند که تا اینجا چنین نشد.

 

 

منبع: seemorgh.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام

در مطلب هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام از مجله اینترنتی نخل و آفتاب با …