سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / سلامت / بانوان / رفع تیرگی واژن با این مواد طبیعی

رفع تیرگی واژن با این مواد طبیعی

آیا می دانید رفع تیرگی واژن خانم ها و ناحیه تناسلی زنان با روشهای طبیعی امکان پذیر است؟ اگر نمی دانستید با مطلب رفع تیرگی واژن با این مواد طبیعی همراه ما باشید.

10 راه طبیعی برای رفع تیرگی واژن خانم ها:

رفع تیرگی واژن با این مواد طبیعی
1- پوست پرتقال: برای رفع تیرگی واژن خانم ها مقداری پوست پرتقال خشک شده را جمع کنید. سپس انها را آسیاب کنید. کمی آب لیمو به آن اضافه کنید تا خمیری حاصل شود. این خمیر را به واژن و نقاط سیاه ان بمالید.
2- بادام: برای رفع تیرگی واژن خانم ها چند بادام را در طول شب درآب گرم بخیسانید. سپس آن را حسابی آسیاب کرده و با مقداری شیر مخلوط کنید این خمیر را تا دو هفته هر شب به واژنتان بمالید.

 

3- برگ نعناع: برای درمان تیرگی واژن مقداری برگ‌ نعناع را خرد کنید. سپس این برگها را با یک کرم پوست بدون رایحه مخلوط کنید و بر روی نواحی تیره‌ی پوستتان بمالید.

 

4- آب لیمو تنها یا همراه با عسل یا شیر خشک یا روغن بادام: آبلیمو را با عسل یا شیر یا شیر خشک یا روغن بادام ترکیب کنید و به واژن و کشاله رانتان بمالید . مراقب باشید داخل  واژن نرود.
5- رفع تیرگی واژن با ماست و پرتقال: برای درمان تیرگی واژن زن ها ،  ماست و پرتقال پوست کنده را با مقدار کمی پودر جو دوسر ترکیب کرده و خمیر حاصل را  به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی مکان مورد نظر قرار دهید .۱۰ راه سفید شدن تیرگی زیر بغل و کشاله ران چیست ؟

رفع تیرگی واژن با این مواد طبیعی

 
6-ماسک ماست و آبلیمو: مقداری ماست و چند قطره آبلیمو را مخلوط کرده و به محل بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب ملایم شست و شو دهید .

 
7- ماسک لیمو و زردچوبه: آبلیمو و زردچوبه  را با هم ترکیب کنید تا خمیری بدست اید . این خمیر را حدود  ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود بمالید .

 

 

8- ماست و آرد نخودچی: برای رفع تیرگی واژن و اطراف ان ماست، آرد نخودچی، زردچوبه، و شیر را با هم مخلوط کرده و آنرا روی نواحی تیره‌ قرار دهید .

 

 

9- جوش شیرین: جوش شیرین را با چند قطره آب لیمو ترکیب کنید و روی مکان مورد نظر بمالید. این کار هم تیرگی پوست ناحیه تناسی را درمان میکند و هم عفونت واژن را از بین میبرد .

 

 

10- آب گوجه فرنگی: یکی از راه های رفع تیرگی واژن اینست که  آب گوجه را با بلغور جو دو سر مخلوط کنید و روی مکان مورد نظر بمالید. همچنین میتوانید گوجه‌ی رنده شده را با آب لیمو مخلوط کنید و از ان برای روشن شدن واژن و اطراف ان استفاده کنید.

 

 

 

 

 

منبع: beytoote.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

15 راز ساده برای بهتر شدن رابطه جنسی

در مطلب 15 راز ساده برای بهتر شدن رابطه جنسی زوج ها از مجله اينترنتي نخل …