سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / کامپیوتر و اینترنت / اینترنت / روش ارسال پیام‌ خود پاک شونده در اینستاگرام

روش ارسال پیام‌ خود پاک شونده در اینستاگرام

در این مطلب مجله اینترنتی نخل و آفتاب روشی را برای ارسال پیام‌ در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم که پس از مشاهده پیام پاک می شود و گزارش تهیه اسکرین شات هم برای شما فرستاده می شود…

پاک شدن خودکار پیام,پاک شدن خودکار,اسکرین شات,مشاهده پیام,در اینستاگرام,اینستاگرام,ارسال پیام‌,ارسال پیام‌ در اینستاگرام,پاک شدن خودکار پیام‌ها در اینستاگرام,آموزش اینستاگرام

اینستاگرام در جدیدترین نسخه خود امکاناتی را در اختیار کاربران قرار داده که بسیار جذاب است، یکی از این امکانات که کاربران زیادی در انتظار آن بودند پاک شدن خودکار پیام‌ها پس از مشاهده توسط گیرنده پیام است.

به کمک این قابلیت هنگامی که شما عکس یا ویدئویی برای مخاطب موردنظرتان ارسال می‌کنید، این محتوا قابلیت یک‌بار نمایش و یک‌بار نمایش مجدد را خواهد داشت و پس از آن به‌طور خودکار حذف می‌شود.

همچنین گزارش مشاهده محتوا، مشاهده مجدد یا حتی تهیه اسکرین‌شات از محتوای صفحه نیز برای شما ارسال می‌شود و به این ترتیب اطلاعات کاملی از مشاهده محتوا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

روش ارسال محتوای خود پاک شونده و پاک شدن خودکار پیام در اینستاگرام به این شرح است:

¤ ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را از فهرست اپلیکیشن‌های دستگاه هوشمند خود اجرا کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

 

¤ روی آیکون دوربین در بالا سمت چپ صفحه فشار دهید یا صفحه را به سمت راست جارو کنید تا دوربین فعال شود.

 

¤ روی آیکون دایره‌ای در وسط صفحه فشار دهید تا فیلم یا عکس مورد نظرتان را ثبت کنید.

 

¤ پس از اعمال تغییرات موردنیاز روی عکس یا فیلم تهیه شده، روی آیکونی که در سمت راست پایین صفحه قابل مشاهده است و جهت راست را نمایش می‌دهد فشار دهید و مخاطب، مخاطبان یا گروه موردنظرتان را برای ارسال محتوا انتخاب کنید.

 

¤ روی گزینه Send فشار دهید تا پیام خود پاک شونده شما برای مخاطبان انتخابی ارسال شود.

 

توجه: شاید فکر کنید در این شرایط همه پیام‌هایی که برای مخاطبان ارسال می‌شوند به‌طور خودکار به‌صورت خود پاک‌شونده ارسال می‌شوند و دیگر نمی‌توان پیامی را به‌صورت عادی ارسال کرد! نکته‌ای که در این بخش نهفته است ترتیب انجام عملیات است.

به‌عبارت دیگر چنانچه بخواهید همچون گذشته پیام‌های موردنظرتان را به‌صورت ساده بدون قابلیت حذف خودکار ارسال کنید ‌باید مراحل را برعکس انجام دهید. یعنی ابتدا روی New Message فشار دهید. سپس مخاطب یا مخاطبان موردنظرتان را انتخاب کنید و در ادامه تصویر یا ویدئوی موردنظرتان را به‌صورت پیوست به پیام ارسال کنید. در صورتی‌که در این عملیات ابتدا محتوا ثبت شده سپس مخاطب انتخاب می‌شود.

 

 

 

 

 

منبع: jamejamonline.ir

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل

از این پس می توانید با قابلیت Gboard کیبورد گوگل صورت خود را مانند آیفون …