سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / سرگرمی / بیوگرافی / بازیگران / سریال های تلویزیون در محرم 95

سریال های تلویزیون در محرم 95

ماه محرم امسال هم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با پخش سه مجموعه تلویزیونی مهمان خانه‌های مردم می‌شود، در مطلب سریال های تلویزیون در محرم 95 با مجله اینترنتی نخل و آفتاب همراه باشید.

نیما شاهرخ شاهی,سید جواد هاشمی,حمید گودرزی,سریال گشت ویژه,سریال علمدار,سریال نفس شیرین,سریال های تلویزیون در محرم,مجموعه تلویزیونی,صدا و سیما,محرم,ماه محرم

نفس شیرین، سریال شبکه سه در محرم 95:
سریال نفس شیرین به کارگردانی سیامک خواجه وند و به تهیه کنندگی کیان بابائیان با نگارش محمود اصلانی و همکاری مصطفی امجدی و همچنین مشاور پزشکی دکتر قبادی، پیرامون موضوع نفس و اهدای عضو، برای شبهای دهه اول محرم آماده می‌شود.

این مجموعه ۱۳ قسمتی با حضور بازیگرانی چون؛ علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی، مهوش وقاری و… .به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. 

نیما شاهرخ شاهی,سید جواد هاشمی,حمید گودرزی,سریال گشت ویژه,سریال علمدار,سریال نفس شیرین,سریال های تلویزیون در محرم,مجموعه تلویزیونی,صدا و سیما,محرم,ماه محرم
سریال علمدار در محرم 95:
حضور و نقش شهدای مدافع حرم، امسال از جمله سوژه‌هایی است که شهرزاد سالمی علمدار آن بوده و قصه‌ای را پیرامون جای خالی شهدای مدافع حرم در سیمای سراسری جمهوری اسلامی ایران رقم میزند.عنایت بخشی، حشمت آرمیده، سید جواد هاشمی، میرطاهر مظلومی، فلور نظری، مهران رجبی، گلناز خالصی، مینا نوروزی، مرتضی اکبری و …  از بازیگران این مجموعه هستند که با نقش آفرینی خود در این سریال پیوند روایت عاشقانه شهدای مدافع حرم و فرهنگ عاشورایی را جلوی دوربین می برند. قهرمان‌های اصلی این سریال نوجوانانی هستند که با عشق به امام حسین و ائمه اطهار (ع) جای خالی پدران شهید مدافع حرم خود را پر کرده و در جهت برگزاری تعزیه در محرم تلاش می‌کنند تا پرچم پدرانشان را برافراشته نگه دارند. 

محور قصه علمدار درباره شهدای مدافع حرم و شروع سال تحصیلی است که در کنار آن قصه‌هایی روایت می‌شود. 

قرار بر این است تا سریال علمدار دهه محرم از یکی از شبکه‌ های سیما روی آنتن رود و با توجه به ۱۰ روز اول ماه محرم احتمالا در شبکه سه پخش می شود.

نیما شاهرخ شاهی,سید جواد هاشمی,حمید گودرزی,سریال گشت ویژه,سریال علمدار,سریال نفس شیرین,سریال های تلویزیون در محرم,مجموعه تلویزیونی,صدا و سیما,محرم,ماه محرم

گشت ویژه، سریال شبکه یک در محرم 95:
سریال گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی از 10 مهر  به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد و به مناسبت تقارن با دهه اول محرم،‌ چندین سکانس از این ایام و هیئت‌های عزاداری در این سریال دیده می‌شود.

در این سریال اپیزودیک بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت، پدرام شریفی،امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و … بازی می‌کنند.

موضوع سریال گشت ویژه درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.

گشت ویژه به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای، از شبکه یک به نمایش در خواهد آمد.

موارد ذکر شده نمونه‌ای از مجموعه‌هایی هستند که برای شبهای ماه محرم تدارک دیده شده و حالا باید منتظر باشیم که قرعه پخش سریال  علمدار به کدام شبکه سیما می ‌فتد.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

سنگ های زنده ای که خوردنی هستند!

در مطلب سنگ های زنده ای که خوردنی هستند! از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …