سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / اخبار داغ / گوناگون / مهران مدیری کارگردان دورهمی شد

مهران مدیری کارگردان دورهمی شد

این لحظه در مطلب مهران مدیری کارگردان دورهمی شد از مجله اینترنتی نخل و آفتاب می پردازیم به اتفاقات جدید برنامه پرطرفدار دورهمی، با ما همراه باشید…

مهران مدیری کارگردان دورهمی شد

هاشم رضایت یکی از تهیه‌کنندگان مجموعه دورهمی در گفتگو با مهر با اشاره به تغییرات جدید این برنامه که از شبکه نسیم پخش می شود، توضیح داد: قرار است تغییراتی در بخش نمایشی برنامه و بازیگران داشته باشیم اما هنوز به ساختار کامل و مشخصی نرسیده ایم.

 

شقایق دهقان در برنامه حضور ندارد:
وی درباره تغییرات در بازیگران و شایعاتی که پیرامون شقایق دهقان و چند تن از عوامل این مجموعه شنیده شده است، اضافه کرد: حدود یک هفته است که شقایق دهقان در تیم برنامه ما حضور ندارد ولی هیچ اختلافی هم در میان نبوده است. او دلایلی را مطرح کرد و قرار است دیگر در این پروژه حضور نداشته باشد. امیرمهدی ژوله نویسنده مجموعه همچنان با ما کار می کند و هنوز قرارهای کاری با هم داریم.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه تغییرات برنامه در راستای خواست مردم است، عنوان کرد: عده ای نسبت به بخش نمایشی کار انتقاد داشتند و ما هم با توجه به بازخوردها در نظر داریم که تغییراتی را در کار اعمال کنیم. ما بازیگران جدیدی را به کار اضافه می کنیم و این رفت و آمدها بسیار طبیعی است. نمی توان گفت با رفتن یک بازیگر کار دچار فروپاشی شده است چراکه در این تیم اختلافی وجود ندارد.

رضایت ادامه داد: به نظرم دورهمی برنامه ای است که مخاطبان زیادی دارد و به خوبی دیده می شود و به همین دلیل برایش حاشیه های زیادی هم ساخته می شود اما امیدوارم رسانه ها از تیترها و خبرهای صحیح برای جذب خوانندگان خود استفاده کنند.

 

تهیه کننده دورهمی با اشاره به سختی های این برنامه تصریح کرد: ما در دورهمی کار واقعا سختی داریم. برنامه ای با این ترکیب برای اولین بار اجرا می شود. اینکه شما برنامه ای داشته باشید که هم نمایش داشته باشد، هم گفتگو و استندآپ و همه این کارها را در مقابل ۴۰۰ نفر انجام دهید، تاکنون در تلویزیون نبوده است. در مقابل تماشاگر نمی توان نمایش را تمرین کرد و اینها ویژگی های «دورهمی» است که هنوز ضعف هایی هم دارد و تلاش می کنیم رفع شود.

وی درباره بخش نمایشی کار و ضعف های آن یادآور شد: انتقادهایی به بخش نمایشی کار وارد شد و ما هم در حال تغییر در این بخش هستیم. ما باید به انتقادها و اظهارنظرهای مردم اهمیت دهیم و تلاشمان این است که کار را بهتر کنیم پس چرا آنها که خواهان این تغییرات بودند دوباره انتقادهایی را مطرح می کنند.

رضایت اضافه کرد: ساکن بودن در یک برنامه به معنای مرگ آن برنامه است، ما روز گذشته ششم خرداد ماه در اتاق فکر برنامه صحبت هایی با مهران مدیری و حمید رحیمی نادی تهیه کننده دیگر داشتیم که با چه ساختاری برنامه را جلو ببریم که هم طنز آن و هم فضای اجتماعی آن بیشتر شود.

 

 

تاکنون رییس جدید رسانه ملی درخواستی داشته است؟

من آقای علی عسگری را پیش از این می شناختم. او آشنایی خوبی با هنر دارد و به کار طنز و فضای اجتماعی علاقه دارد. طی صحبت های حسین کرمی مدیر شبکه نسیم با رییس جدید، او حمایت کرده و خواسته است که این برنامه با قوت پیش رود.

 

با رفتن محراب قاسمخانی نویسنده دیگری به دورهمی اضافه می شود؟

ما نویسنده های بسیار خوبی در برنامه داریم اما از هر پتانسیلی استفاده می کنیم چون این کار باید ادامه داشته باشد و مردم از آن استقبال کرده اند.

 

مهران مدیری کارگردان دورهمی شد:

این تهیه کننده همچنین درباره کارگردانی برنامه که در خبرهایی عنوان شده بود قاسمخانی عهده دار آن بوده است، یاد آور شد: زمانیکه ما از محراب قاسمخانی دعوت کردیم او حدود سه سال بود که کاری در تلویزیون نداشت و خودش دوست داشت با تجربه کارگردانی در این اثر حضور داشته باشد. با این حال تنها به عنوان نویسنده در کار حضور یافت و همزمان مهران مدیری میزانس ها و بخش هایی از کار را کارگردانی می کرد.

وی ادامه داد: بعد از رفتن قاسمخانی ما به طور رسمی از مدیری خواستیم که کارگردانی کار را بر عهده بگیرد که او هم پذیرفت و الان این کار دیگر گروه کارگردانی ندارد بلکه مدیری کارگردان دورهمی است.

رضایت در سخنان خود مردم و رسانه ها را به صبر دعوت کرد و گفت: می توان گفت انرژی و زحمتی که برای این کار گذاشته شد تا الان به اندازه دو سریال بوده است و ما می توانستیم تا کنون دو سریال را مدیریت کنیم اما مردم چنین کاری را پسندیدند. درخواست من این است که رسانه ها و روزنامه ها کمی صبر داشته باشند تا این برنامه بتواند به جایگاه مورد نظر خود برسد.

تهیه کننده دورهمی ادامه داد: ما هفته ای سه شب برنامه داریم، با این حال دیده شدیم و «دورهمی» توانست جای خود را در دل مردم باز کند. رسانه ها هم به تقویت این برنامه کمک کنند و دنبال حاشیه ها نباشند.

وی درباره ویژگی برنامه دورهمی یادآور شد: اساسا ما اسم دورهمی را برای این برنامه انتخاب کردیم تا بتوانیم ساعتی مردم را دور هم جمع کنیم. تکنولوژی امروز همه را از یکدیگر جدا کرده است و تلاش ما این بود که در این یک ساعت مردم فارغ از تکنولوژی دور هم باشند. قطعا اختلافی وجود ندارد و تغییرات این برنامه هم ناگهانی نبوده است بلکه ما مدتی است که به تغییر ساختارها فکر می کنیم.

وی در پایان با اشاره به اضافه شدن بازیگران جدید به این مجموعه بیان کرد: قرار است بازیگرانی به جمع ما اضافه شوند که فعلا می توان به رامین ناصرنصیر اشاره کرد.

 

 

 

 

 

منبع: beytoote.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام

در مطلب هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام از مجله اینترنتی نخل و آفتاب با …