سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / خانه و خانواده / رازهای موفقیت / چگونه نامزدمان را جذب خودمان کنیم؟

چگونه نامزدمان را جذب خودمان کنیم؟

برای نامزدتان جاذبه های جنسی داشته باشید!!

قانون مهم در دوران نامزدی تان این است که خوده خوده خودتان باشید. راحت باشید اشکالی ندارد که گاهی سوتی بدهید ، اشکالی ندارد گاهی خرابکاری کنید و البته از نامزدتان هم انتظار نداشته باشید بدون اشتباه باشد ، راحت برخورد کنید تا نامزدتان با شما راحت باشد.

 
شوخ طبع و اهل شیطنت باشید :
مردها شیفته زنی هستند که به آنها انرژی دهد حتی اگر خودشان فردی آرام باشند. بخندید، شاد باشید و شوخ طبع و البته ظرفیت و جنبه شوخی خود را بالا ببرید.  فراموش نکنید زنان و مردان شوخ طبع زندگی زناشویی و ازدواج موفقتری نسبت به زنان و مردان باهوش ،جدی و عبوس دارند.

 

عطش ایجاد کنید
روابط تلفنی،اس ام اسی، اینرنتی با هم نداشته باشید. سعی کنید دیدار های شما حضوری باشد آن هم با قوانین خاص. می دانم که در روزهای اول نامزدی صبر و قرار ندارید تا مدام همدیگر را ملاقات کنید ، صحبت کنید و … اما اگر می خواهید این جذابیت تداوم داشته باشد  کیفیت رابطه را فدای کمیت آن نکنید.

 

تنوع در تفریح :
تفریحات مختلف و کارهای عجیب را با هم تجربه کنید ، از اینکه مدام به منزل هم بروید و در کنار هم بشینید خود داری کنید. سعی کنید بیشتر در اجتماع و کنار هم حاضر باشید، قرار بگذارید امروز که با هم بیرون میرید برنامه ای برای شاد کردن نامزدتان داشته باشید.
جاذبه جنسی در نامزدی :
یکی از شیرینی های ازدواج مسائل جنسی است، نیاز نیست حتما با فردی تجربه رابطه جنسی داشته باشید تا درک کنید آیا برای یک دیگر جذابیت جنسی دارید یا نه. برای زنان رفتار و ظاهر مردانه جذابیت جنسی به همراه دارد. رفتار مردانه بدان معنا نیست که فردی خود رای، مغرور، خشمگین و بی احساس خودتان را نشان دهید، برعکس نرمش و سازش و ابراز احساسات نیز حد و حدودی دارد، چرا که برخی خانم ها از ابراز احساسات بیش از حد نیز خسته می شوند . برای مردان جذابیت جنسی فقط به اندام و ظاهر خانم بستگی ندارد، شاید خانمی اندام متناسبی نداشته باشد یا ظاهر معمولی داشته باشد اما شوهر وی آنچنان شیفته می شود و برعکس خانمی با اندام متناسب و ظاهر عالی شوهری دارد که رضایتمندی ندارد. بازیگوشی، شیطنت، مغرور نبودن و رفتار زنانه در جذابیت جنسی شما برای نامزدتان موثر است.

 

 

منبع: seemorgh.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

این سوالات را از همسرتان بپرسید

خانم ها!! اگر می خواهید شناخت مناسبی از همسرتان داشته باشید با مطلب ” این سوالات …