یکشنبه , ۳۰ مهر ۱۳۹۶

خانه / سلامت / تناسب اندام / 10 حرکت ورزشی برای سوزاندن چربی‌های شکم

10 حرکت ورزشی برای سوزاندن چربی‌های شکم

بسیاری از افراد برای لاغر شدن و کاهش چربی های شکم ورزش می کنند، در مطلب 10 حرکت ورزشی برای سوزاندن چربی‌های شکم از مجله اینترنتی نخل و آفتاب حرکاتی را که تاثیر بیشتری دارند به شما معرفی می کنیم.

شکم,لاغری شکم,سوزاندن چربی‌,کاهش چربی های شکم,کاهش چربی,لاغر,لاغر شدن,سوزاندن چربی‌های شکم

 

10 حرکت ورزشی برای سوزاندن چربی‌های شکم :

چربی‌های شکمی علاوه بر تاثیر منفی که بر زیبایی دارند باعث افزایش احتمال بیماری‌های خاصی همچون بیماری‌های قلبی می‌شوند، ورزش و رژیم غذایی مناسب می‌توانند به کاهش چربی‌های شکمی کمک کنند. در ادامه با مجله اینترنتی نخل و آفتاب همراه باشید تا 10 تا از حرکت هایی را که تاثیر بیشتری بر لاغری شکم دارند به شما معرفی کنیم.

 

۱- توییست روسی: 

در این حرکت بر روی زمین می نشینید،  دست‌ها را پشت سر قرار داده و پاها را روی هوا نگه می دارید و زانوها را خم می کنید. سپس بدن را به سمت چپ و راست می چرخانید. این کار را حداقل ۱۰ بار تکرار کنید.

 

۲- کرانچ معکوس: 

در این حرکت بر روی زمین دراز بکشید. پا را روی هوا نگه دارید و زانو را خم کنید. پا را جلو و عقب ببرید. در این حرکت به عضلات پایین شکم فشار وارد می‌شود.

شکم,لاغری شکم,سوزاندن چربی‌,کاهش چربی های شکم,کاهش چربی,لاغر,لاغر شدن,سوزاندن چربی‌های شکم

۳- کرانچ: 

بر روی زمین دراز بکشید پاها را در حال بالا نگه دارید که زانوها خم باشد. بدن را از زمین کمی جدا کنید و دوباره بر روی زمین برگردانید. حرکت کرانچ بهترین حرکت برای کاهش چربی‌های شکمی است.

 

۴- حرکت دوچرخه: 

بر روی زمین دراز بکشید. دست‌ها را پشت سر قرار دهید و کیم سر را از روی زمین بلند کنید . پاها را بر روی هوا نگه دارید و حرکت دوچرخه‌ را با آنها انجام دهید.

 

۵- پلانک: 

در حالی بر روی زمین قرار بگیرید که تنها پنجه پاها و ساق دست‌ها بر روی زمین باشد. در این حرکت وزن بدن را تحمل می کنید و بیشتر فشار بر روی عضلات شکم است.

شکم,لاغری شکم,سوزاندن چربی‌,کاهش چربی های شکم,کاهش چربی,لاغر,لاغر شدن,سوزاندن چربی‌های شکم

۶- خم شدن به دو طرف: 

در حالی که ایستاده ای و پاها بیشتر از عرض شانه‌ها باز کرده‌اید. بدن را به دو طرف بکشید. در این حالت کشش در ناحیه پهلو ایجاد می‌شود.

 

۷- حرکت صندلی کاپیتان: 

بر روی صندلی بنشینید . ستون فقرات را صاف نگه دارید و شانه‌ها را راحت نگه دارید. هر دو دست را در کنار بدن خود قرار دهید. پاها را با زانوی خم روی هوا نگه دارید. پاها را به سمت جلو باز کنید و دوباره خم کنید. این حرکت را به آرامی انجام دهید و مراتب دم و باز دم خود باشید.

 

 

۸- دوچرخه‌سواری: 

این ورزش قلبی – عروقی نیز ضربان قلب را بالا می‌برد و به سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند، مطمئن شوید که به هنگام انجام ورزش‌های هوازی ضربان قلب شما افزایش می‌یابد.

 

۹- شنا: 

شنا نیز باعث افزایش ضربان قلب می‌شود. شنا کردن یک یا دو بار در هفته‌ می‌تواند مفید باشد و به کاهش چربی‌های شکمی کمک کند.

 

۱۰- پیاده روی: 

انجام ورزش‌های هوازی همچون پیاده روی و دویدن در کالری سوزی و چربی سوزی بسیار تاثیرگذار است. با سوزاندن کالری به تدریج متوجه کمتر شدن چربی‌ها در ناحیه شکم خواهید شد. سعی کنید حداقل پنج روز در هفته‌ ۳۰ ‌دقیقه پیاده روی کنید.

 

nakhlvaaftab.ir

 

می توانید این مطلب مجله اینترنتی نخل و آفتاب را از طریق دکمه های پایین صفحه به اشتراک بگذارید.

همچنین ببینید

با این صبحانه تا نوروز 8 کیلو وزن کم کنید

در این مطلب مجله نخل و آفتاب همراه ما باشید تا طرز تهیه یک صبحانه …