پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / اخبار داغ / گوناگون / اختلاس در خندوانه

اختلاس در خندوانه

پس از اینکه حضور آقای رویانیان در برنامه خندوانه با انتقاد برخی افراد مواجه شد به پیش بینی یکی دیگر از قسمت‌های خندوانه پرداختیم.

رامبد جوان: امروز در خدمت یکی از بزرگ‌ترین اختلاس گران بانکی کشور هستیم . خواهش می‌کنم از جناب آقای ب خ  که تشریف بیاورند برای تماس تصویری . مووووووزیک اختلاس گر.

اخبار,اخبار اجتماعی,خندوانه

رامبد جوان: آقای ب خ بفرمایید که شما کارتان را از کجا شروع کردید.
ب خ: با سلام خدمت بینندگان و ذکر این نکته که شهرداری انصافا خیلی خوب کار کرده، عرض کنم که من در ابتدا به عنوان راننده رئیس بانک مرکزی صبح به صبح دلار هزار تومانی رو می‌بردم سه هزار تومان می‌فروختم. انقدر هی دلار رو بردم و پولشو آوردم که دیگه خودمونی شدم، دلارو بردم پولشو نیاوردم.
رامبد جوان: بعضی‌ها اعتقاد دارند که شما پول‌های اختلاس رو به خارج از کشور می‌برید، چرا پول‌ها را در همین ایران سرمایه گذاری نمی‌کنید تا اشتغال هم ایجاد بشه؟
ب خ: ببینید این‌طوری هم نیست که ما اشتغال ایجاد نکنیم. الان یک عده از افراد مواظب ما هستند، یک عده از افراد مواظب اون عده از افراد هستند و یک عده از افراد هم مواظب اون عده از افراد که مواظب مواظبا هستند، هستند. طنزنویسا درباره ما می‌نویسند، روزنامه‌ها، کلا خیلی از آدم ها را سرکار گذاشتیم.
رامبد جوان: می‌توانید یک دهن برای ما بخونید.
ب خ: من همونم که یک روز خواستم اختلاس کنم
پولا رو جارو کنم , به کانادا پاس کنم
اولش راهی شدم توی یک ماشین پیر
اما از بخت خوشم افتادم تو ظرف شیر
رامبد جوان: چه ضعفی را توی کارتان همیشه شاهد بودید که دوست داشتید اصلاحش کنید؟
ب خ: من توی اخبار می‌خواندم که توی زمین‌خواری گردنه حیران به صورت خانوادگی همکاری شده و زمین خواری صورت گرفته درحالی که توی خانواده ما این جور صمیمیت و یکدلی نبود و کل بار اختلاس روی دوش من بود.
رامبد جوان :الان مشغول چه کاری هستید؟
ب خ: از دست اینترپل فرار می‌کنم. ال سی جعل می‌کنم. پول‌هایم را  توی بانک کشورهای ناشناخته پخش و مخفی می‌کنم. اخیرایک کشورهایی را پیدا کردم که فقط آقای احمدی‌نژاد توانایی پیدا کردن‌شان را داشتند.
رامبد جوان: در خصوص فعالیت همکارهایتان چه صحبتی دارید؟
ب خ: خب به هر حال همه این عزیزان دارند زحمت می‌کشند و ما منکر تلاش‌های این افراد نیستیم.

 

اما اختلاس این افراد از نظر حجمی هیچ وقت به بزرگی مال ما نمی‌رسد اما خب از نظر تنوع خیلی حرکات خلاقانه‌ای را شاهد هستیم مثلا الان فرودگاه و گردنه و سکوی نفتی رایج شده که زمان ما اصلا از این خبرها نبود.
رامبد جوان: در پایان اگر پیامی برای بینندگان دارید بفرمایید؟
ب خ: من از همه همکاران اختلاسگر که در داخل کشور زحمت می‌کشند درخواست می‌کنم که این شعار رو سرلوحه کار خودشون قرار بدن: بریم نیاییممم.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام

در مطلب هشدار جدی برای فیلتر شدن تلگرام از مجله اینترنتی نخل و آفتاب با …

دیدگاهتان را بنویسید