چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / کامپیوتر و اینترنت / تلفن همراه / باز کردن گوشی اندروید بدون داشتن رمز

باز کردن گوشی اندروید بدون داشتن رمز

در مطلب باز کردن گوشی اندروید بدون داشتن رمز از بخش تلفن همراه مجله اينترنتي نخل وآفتاب برای شما کاربران و همراهان عزیز ترفندی بسیار کاربردی را قرار داده ایم، با ما همراه باشید….

الگوی ورود,باز کردن گوشی اندروید بدون داشتن رمز,اندروید,هنگ کردن گوشی,ریست گوشی,فراموش کردن رمز اندروید,فراموش کردن رمز,رمز گوشی,باز کردن گوشی,باز کردن گوشی بدون رمز

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که رمز یا الگوی ورود به گوشی خود را فراموش کرده باشید یا شایدهم اکنون این اتفاق برای شما افتاده و با جستجو به این صفحه رسیدید، نگران نباشید با خواندن این مطلب مجله نخل و آفتاب خودتان می توانید گوشی را بدون رمز باز کنید…

برای باز کردن گوشی اندروید بدون داشتن رمز باید بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری کنید با اینکه انجام این عمل معمولا باعث حذف شدن تمام اطلاعات حافظه داخلی گوشی مانند مخاطبین، پیام ها، تصاویر، فیلمها و برنامه های ذخیره شده در حافظه داخلی می شود، بعضی مواقع هم چاره ای جز این نیست.

اگر شماهم به دلایلی مثل: فراموش کردن رمز ورود، هنگ کردن گوشی، تغییر مالکیت گوشی یا برای فروش گوشی می خواهید گوشی را ریست فاکتوری کنید یا به تنظیمات کارخانه برگردانید با مطلب باز کردن گوشی اندروید بدون داشتن رمز در مجله اينترنتي نخل وآفتاب همراه باشید….

باز کردن گوشی اندروید بدون داشتن رمز:

! نکته بسیار مهم: اگر نسخه اندروید گوشی شما 5 به بالاست و اکانت جیمیل برای گوشیتان تنظیم کرده اید از به یاد داشتن رمز ورود جیمیل خود اطمینان داشته باشید چون برخی از گوشی ها پس از  ریستارت شدن باید وارد همان اکانت قبلی شوند و پس از آن اکانت گوشی قابل تغییر است.( این موضوع برای امنیت و جلوگیری از سرقت گوشی ، توسط برخی از شرکت ها اعمال می شود.)
هنگ کردن گوشی و فراموش کردن رمز یا الگوی ورود:
اگر رمز ورود گوشی خود را فراموش کرده اید و یا گوشی هنگ کرده است بعد از خواندن نکته ها، بسته به گوشی خود روش زیر را دنبال کنید.
! نکته 1: حتما قبل از انجام این مراحل توجه کنید که گوشی شارژ کافی داشته باشد (حداقل 30 درصد) البته ما توصیه می کنیم که شارژ گوشی 100 در صد باشد.
! نکته 2:  در هر لحظه از محیط Recovery mode گوشی هنگ کرد با نگه داشتن چند ثانیه ای دکمه پاور گوشی ریست خواهد شد.
! نکته 3: حتما کارت حافظه خارجی یا SD کارت را خارج کنید زیرا ممکن است گوشی وارد ریکاوری مود نشود.
1- ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. و بگذارید محض احتیاط حدود 30 ثانیه تا یک دقیقه خاموش بماند.
1-2 گوشی هایی که دکمه هوم دارند: دکمه هوم + پاور(خاموش و روشن) + زیادکردن صدا  را همزمان چند ثانیه نگه دارید تا تصویر یک ربات روی زمین افتاده  اندروید را مشاهده کنید. (معمولا گوشی های سامسونگ) اگر کار نکرد، گوشی را خاموش کنید، دکمه هوم + پاور را نگه دارید.
2-2 گوشی هایی که دکمه هوم ندارند: دکمه پاور + کم و زیاد کردن صدا را هر سه باهم نگه دارید، اگر هم کار نکرد دوباره گوشی را خاموش کنید و بعد از روشن شدن دکمه پاور + کم کردن صدا را نگه دارید (برخی از گوشی های سامسونگ)
3- اگر در صفحه نمایش تصویر ربات اندروید روی زمین افتاده مشخص شد، وارد قسمت Recovery mode شده اید حال به وسیله  دکمه کم و زیاد صدا در منوی ظاهر شده حرکت کنید و گزینه wipe data / factory resett  را انتخاب کنید و با دکمه پاور تایید کنید.
الگوی ورود,اندروید,هنگ کردن گوشی,ریست گوشی,فراموش کردن رمز اندروید,فراموش کردن رمز,رمز گوشی,باز کردن گوشی,باز کردن گوشی بدون رمز
4- سوال پرسیده شده را با Yes تایید کنید.
5- منتظر بمانید تا ریست فاکتوری یا بازگشت به تنظیمات کارخانه به طور کامل انجام شود و خوش آمد گویی اولیه گوشی روی صفحه مشاهده گردد.
! اگر رمز ورود را میدانید و میخواهید برای تغییر مالکیت بازگردانی به تنظیمات کارخانه کنید کافی است به تنظیمات رفته و قسمت backup & restore یا در برخی گوشیها backup & reset  را انتخاب کرده و گزینه بازگردانی به تنظیمات کارخانه یا reset factory را انتخاب کنید.
منبع نوشته: nakhlvaaftab.ir
به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تاثیرات نور تلفن همراه بر بدن

در مطلب تاثیرات نور تلفن همراه بر بدن از مجله اینترنتی نخل و آفتاب به …