شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / کامپیوتر و اینترنت / تلفن همراه / بررسی تخصصی گوشی glx g6

بررسی تخصصی گوشی glx g6

در مطلب بررسی تخصصی گوشی glx g6 مجله اینترنتی نخل و آفتاب به بررسی گوشی ایرانی GLX جی6 پرداخته ایم،همچنین در این مطلب تصاویر آنباکسینگ گوشی glx g6 را می توانید مشاهده کنید…

برسی تخصصی گوشی glx g6

شرکت GLX گوشی و پرچمدار جدید خود را از سری G روانه بازار کرد. این گوشی که G6 نام گذاری شده از بهمن 94 به صورت پیش فروش به فروش می رسید که طبق وعده شرکت مشتریان این گوشی را در اردیبهشت 95 دریافت کردند، به دلیل استقبال و فروش زیاد از گوشی جی ال ایکس جی6 این طرح همچنان پا برجاست و فرصت مناسبی را برای کسانی که دوست دارند یک گوشی میان رده را با قیمت مناسب داشته باشند فراهم کرده است…

 

آنباکسینگ جی6:

برسی تخصصی گوشی glx g6

g6 هم همانند سایر گوشی های هوشمند در یک جعبه مقوایی همراه با: شارژر، کابل usb، هندزفری، دفترچه راهنما به علاوه کارت گارانتی طلایی میباشد.

برسی تخصصی گوشی glx g6

از نظر طراحی GLX لبه هایی تراش خورده و گرد را برای این گوشی به ارمغان آورده که حسی شبیه به آیفون 6 را به همراه دارد.بدنه این گوشی از جنس پلاستیک بوده و در 5 رنگ متنوع عرضه می شود.

 

 

پردازنده و رم:

از نظر قدرت این گوشی به یک پردازنده چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی مجهز شده است.

علاوه بر این GLX یک رم 2 گیگابایتی DDR2 را برای G6 در نظر گرفته و همچنین آن را به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا 32 گیگابایت را دارد.

 

گرافیک و سیستم عامل:

شاید یکی از با ارزش ترین ویژگی های این همراه بعد از پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی آن باشد، جی۶ G مجهز به تراشه MT6735 مدیاتک است. MT6735 یک تراشه از نوع 64 بیتی است که از پردازنده گرافیکی ARM Mali-T720 GPU استفاده می کند همچنین شما می توانید قدرت این پردازنده گرافیکی را با دیدن نمودار زیر درک کنید .

برسی تخصصی گوشی glx g6

سیستم عامل این همراه هوشمند نسخه 5.1 اندروید می باشد.

 

 

جی 6 اولین گوشی 4G ایرانی:

همچنین از مهمترین قابلیت های G6 می توان به پشتیبانی آن از 4G اشاره کرد که برای اولین بار در گوشی های ایرانی مشاهده می شود. با استفاده از ارتباط 4G امکان وبگردی، مشاهده و دانلود فیلم با سرعت بالا فراهم می گردد.

 

صفحه نمایش:

برسی تخصصی گوشی glx g6

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت GLX، این گوشی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 1280در720 معادل HD برخوردار است که از پنل باکیفیت سوپر اچ دی در آن استفاده شده است که کیفیت بمراتب بالاتری را القا میکند و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را برخوردار است و از نور مناسبی برخوردار بوده بطوریکه در زیر نور مستقیم آفتاب دچار مشکل در دید صفحه نخواهید شد.تراکم پیکسلی جی۶ معادل 320ppi میباشد.

 

دوربین:

برسی تخصصی گوشی glx g6

GLX برای ثبت تصاویر نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full-HD، به همراه فلاشی ال ای دی و کلیه امکانات نرم افزاری اندروید نظیر عکاسی پاناروما،جسم درحال حرکت ،تشخیص چهره و …را در نظر گرفته است.

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت glx هردو دوربین GLX-G6 از فوکوس خودکار برخوردارند و دارای لرزشگیر نیز میباشند.دریچه گشادگی این لنز دوربین f/2.0 بوده و با ابعاد ۴۸۶۴در۲۷۳۶ تصویربرداری می نماید.

 

باتری جی6:

یک باتری قدرتمند 2900 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که به نظر مناسب می آید.

 

 

امکانات دیگر گوشی جی 6:

  • بلوتوث نسخه 4
  • قطب نما
  • قابلیت خواندن فلش
  • قابلیت نمایش صفحه در مانیتور با استفاده از وای فای
  • اشتراک صفحه بین دو گوشی
  • قابلیت بی صدا کردن همراه در ساعت و روز خاص و تکرار آن
  • مشاهده برنامه های اخیرا باز شده و قابلیت بستن کل نرم افزارها بصورت یک جا
  • جی پی اس(مکان یاب) فوق العاده قدرتمند و سریع
  • قابلیت عکسبرداری بصورت زنده
  • یکسال گارانتی طلایی GLX: که علاوه بر امکان مراجعه به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور، امکان ارسال پستی گوشی به مرکز خدمات اصلی آن در اهواز جهت تعمیر فراهم خواهد بود.
  • و…

 

تست های انجام شده:

برسی تخصصی گوشی glx g6

بچمارک جی6

برسی تخصصی گوشی glx g6

 

جمع بندی:

GLX G6 را می توان جزو میان رده های گوشی های هوشمند دانست، با توجه به سابقه این شرکت در عرضه گوشی های خوب و با قیمت مناسب می توان آن را گزینه ای مناسب برای افرادی که می خواهند با کمترین هزینه صاحب یک گوشی با امکانات متوسط شوند، دانست.

 

 

 

*    برسی تخصصی جی ال ایکس جی 6 توسط تیم کامپیوتر و تکنولوژی مجله اینترنتی نخل و آفتاب، کپی با لینک به مطلب مجاز می باشد.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل

از این پس می توانید با قابلیت Gboard کیبورد گوگل صورت خود را مانند آیفون …