شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / آشپزی و تغذیه / نکات آشپزی / برنامه ریزی برای کاهش وزن قبل از مراسم عروسی

برنامه ریزی برای کاهش وزن قبل از مراسم عروسی

برنامه ریزی برای کاهش وزن قبل از مراسم عروسی
سعی کنید تا قبل از عروسی خود مقداری کاهش وزن و سایز داشته باشید تا در لباس عروس و در تالار عروسی بسیار زیبا و مجلل تر باشید. با یک برنامه ریزی فشرده و دقیق قبل از مراسم عروسی خود می توانید به وزن و اندام ایده آل برسید.

میان وعده ساده و کوچک
بهتر از میان وعده ها و تنقلاتی که استفاده می کنید حاوی پروتئین و یا فیبر باد تا در مدت زمان بیشتری شما را سیر نگه دارد و کمتر احتیاج به خوردن داشته باشید و مواد غذایی مورد نیاز بدن را تامین کنید. این مواد غذایی می تواند شامل پنیر، آجیل و میوه و خشک بار باشد.
استفاده از سبزیجات تازه
همانطور که می دانید سبزیجات تازه سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فیبر می باشد و هنگامی که شما آنها را مصرف می کنید فیبر و ویتامین زیادی را به بدن خود می رسانید. این سبزیجات را می توانید به تنهایی و یا در سوپ میل نمایید. از جمله سبزیجاتی که به شما در کاهش وزنتان قبل از عروسی کمک می کند می توان به کدوی سبز، رشته فرنگی، کاهو و دیگر سبزیجات تازه اشاره نموده.
برنامه ریزی مناسب در طول روز
با یک برنامه ریزی منظم می تواند در همه جای زندگی موفق باشد. شما می توانید برای برنامه غذایی خود نیز برنامه ریزی کنید تا به اهداف خود در رژیم غذایی و در نهایت کاهش وزن قبل از عروسی برسید. هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید بهتر است به مدت ۵ دقیقه به برنامه غذایی خود فکر کنید و بهترین برنامه ریزی را برای طول روز خود انجام دهید. به عنوان مثال از میوه ها مثل سیب و گلابی همراه خود داشته باشید تا در مدت پیاده روی تا رسیدن به محل کار در صورت نیاز آنها را میل کنید.
انجام تمرینات ورزشی در طول روز
انجام حرکات ورزشی و یا حرکات موزون به کاهش وزن شما قبل از مراسم عروسی کمک می کند. شما می توانید روزها از دوچرخه سواری استفاده کنید و شب ها نرمش انجام دهید. این به شما کمک می کند که کالری بسوزانید و کاهش وزن تان سریع تر انجام شد.
رژیم مناسب و صحیح به معنی تحمل گرسنگی زیاد نیست
در رژیم غذایی خود از آب میوه ها و نوشیدنی هایی استفاده کنید که حاوی شکر نباشد و بصورت طبیعی باشند. از مواد غذایی بسته بندی که حاوی چربی های غیرطبیعی و ناسالم است استفاده نکنید و در مقابل از مواد غذایی سبوس دار و چربی های گیاهی و تنقلات سالم استفاده کنید. مکمل های غذایی مثل ماهی سالمون می تواند به شما کمک کند که ویتامین های لازم در طول روز به بدن شما برسد و رژیم غذایی سالم و صحیح داشته باشید تا به وزن ایده آل خود قبل از عروسی برسید.
آروزی خوشبختی برای تمام زوج های جوان، تالار نت، سایت جامع تالارهای پذیرایی ایران

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تشخیص مرغ سالم + بهترین روش پختن مرغ

این لحظه در مطلب تشخیص مرغ سالم + بهترین روش پختن مرغ از مجله اینترنتی …

دیدگاهتان را بنویسید