پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

خانه / سرگرمی / بیوگرافی / بازیگران / بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر YEKTA NASER (متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده‌است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»

بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

منوچهر هادی در سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد.وی درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش راازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر با انتشار عکس زیر در کنار ریوالدو در صفحه اش در اینستاگرام نوشت: «چه کسی فکر می کرد روزی یکتاناصر با ریوالدو توی یک تیم همبازی بشن؟». پشت صحنه «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی.


[IMG]http://www.uc.********.com/up2/images/73x8tcqf9os8wny9md.jpg[/IMG]


در ادامه فیلمبرداری فیلم سینمایی «آی آم نات سالوادور » (من سالوادور نیستم) به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مشترک سیدامیرپروین حسینی و منصورسهراب پور در کشور برزیل، ریوالدو بازیکن هافبک، مهاجم تیمِ ملی فوتبال برزیل در چند سال گذشته و بهترین بازیکن سال جهان در سال ١٩٩٩ به جمع بازیگران فیلم اضافه شد تا در کنار رضا عطاران، یکتا ناصر، مهدی محرابی و بازیگران برزیلی کارول ویدوتی و بری فیوکا به ایفای نقش بپردازد.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تصاویر سریال مرز خوشبختی ویژه نوروز

در مطلب تصاویر سریال مرز خوشبختی ویژه نوروز از مجله اینتزنتی نخل و آفتاب علاوه …

دیدگاهتان را بنویسید