پنج شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / کامپیوتر و اینترنت / اینترنت / ترجمه از طریق دوربین اندروید با گوگل ترنسلت

ترجمه از طریق دوربین اندروید با گوگل ترنسلت

در مطلب ترجمه از طریق دوربین اندروید با گوگل ترنسلت با ما همراه باشید تا در نخل و آفتاب از گوگل ترنسلت و دو ویژگی جالب گوگل ترنسلت به شما بگوییم…

ترجمه از طریق دوربین اندروید با گوگل ترنسلت

در حال حاضر می توانید برای ترجمه متن ها در هر اپ اندرویدی یا بدون تایپ و با استفاده از دوربین از ترنسلت گوگل استفاده کنید.

در ترنسلت می توانید نوع زبان را تغییر دهید تا مطابق با زبان خود به ترجمه متن بپردازید. این تغییر تنها شامل حال سیستم عامل اندروید شده و بر روی تمامی دستگاه‌هایی که به اندروید ۴.۲ و بالاتر مجهز هستند اجرا خواهد شد، بروزرسانی برای نسخه iOS ترنسلت حالت آفلاین را به آن می افزاید. در این حالت باید زبانها را جداگانه دریافت کرد که هر نوع زبان حدود 25 مگابایت حجم دارد.

1- ترجمه متن:

این ویژگی Tap to Translate  نام دارد که به کاربر امکان ترجمه متن در همه جا را می‌دهد را توسعه داده است. این قابلیت نیاز کاربران به کپی و paste کردن عبارات در اپ مترجم گوگل را رفع کرده و به آن‌ها امکان می‌دهد تا در هر زمان که می‌خواهند معنی عبارات یا جمله‌ها را بیابند.

همچنین شما می توانید متن خود را در بورد ترنسلت کپی کرده و آن را ترجمه نمایید، برای فعال سازی این قابلیت باید به بخش تنظیمات اپ رفته تا فعال گردد.

 

2- ترجمه از طریق دوربین:

Word Lens translation ( ورد لنز ) یا همان استفاده از دوربین گوشی از دیگر ویژگی های ترنسلت گوگل بوده که به کاربر اجازه می دهد از طریق دوربین به ترجمه متن بپردازد. بروزرسانی مورد اشاره چند روز دیگر برای iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

 

 

 

 

منبع: itresan.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

توصیه های پلیس فتا به کاربران اینترنت

در مطلب توصیه های پلیس فتا به کاربران اینترنت از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …