چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / کامپیوتر و اینترنت / تلفن همراه / حل مشکل خطای Phone Number Flood در تلگرام

حل مشکل خطای Phone Number Flood در تلگرام

در این مطلب مجله اینترنتی نخل و آفتاب ترفندی را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن می توانید مشکل خطای Phone Number Flood در تلگرام را حل کنید.

اخیرا کاربران تلگرامی پس از نصب مجدد تلگرام بر روی گوشی های خود با خطای Phone Number Flood مواجه می شوند. این خطا از ثبت نام جدید شما در این پیام رسان جلوگیری می کند چون شماره شما را اسپم شده در نظر می گیرد.
فیلتر کردن تلگرام
شرکت تلگرام اعلام کرده که این خطا به صورت خود به خود پس از چند روز حل می شود ولی اگر دلتان می خواهد همین امروز این مشکل حل شود، می توانید با ما همراه شوید.ترفند تغییر شماره تلفن به شما کمک می کند از شر این خطا رها شوید. برای این کار دو راه دارید یا از یک سیم کارت جدید استفاده کنید و یا با استفاده از نرم افزار Virtual SIM از طریق یک شماره مجازی وارد تلگرام شوید.
پس از اینکه با شماره جدید وارد تلگرام شدید به تنظیمات (setting) رفته و شماره موبایل مشاهده شده را انتخاب کنید. اکنون کافی است که CHANGE NUMBER را انتخاب و این شماره را با شماره قبلی تان که خطای Phone Number Flood می داد عوض کنید. پس از تغییر شماره کلیه چت های شما وارد شماره جدید می شوند و شماره قبلی از تلگرام حذف می شود.
* توجه کنید که اگر اکانت خود را کلا حذف کرده بودید، به احتمال زیاد در عضویت جدید در گروه ها و کانال های قبلی عضو نخواهید بود.
به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل

از این پس می توانید با قابلیت Gboard کیبورد گوگل صورت خود را مانند آیفون …