شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / خانه و خانواده / روابط جنسی / رابطه جنسی در دوران نامزدی

رابطه جنسی در دوران نامزدی

رابطه جنسی در دوران نامزدی یکی از خظ قرمزهای دوران نامزدی است که هر دختر و پسری باید آن را رعایت کند. در دوران نامزدی به دلایلی نباید رابطه جنسی داشته باشید.اگرقصد دارید مدت زیادی نامزد بمانید هرگز قبل از ازدواج ارتباط جنسی نداشته باشید اگر می خواهید علتش را بدانید با ما همراه باشید

رابطه جنسی در دوران نامزدی نامزدتان را نسبت به شما سرد می کند!

افراد مختلف نسبت به رابطه جنسی دید متفاوتی دارند

بهتر آنست که شما تا زمانی که شناخت کافی نسبت به فرد و نحوه نگرش وی به رابطه جنسی پیدا نکرده اید اقدام به برقراری رابطه جنسی نکنید. زیرا برای مثال اگر شما به رابطه جنسی به دید تعهد و صمیمیت بنگرید و به امید آنکه با برقراری رابطه جنسی محبوب خود را از دست نخواهید داد و به عکس از نظر فرد محبوب شما رابطه جنسی  یک لذتجویی صرف باشد آنوقت اندوه بزرگ و سرنوشت غم انگیزی را برای خود رقم زده اید.صرفنظر از آنکه شما چگونه می اندیشید، رابطه جنسی پیامدها و تاثیرات شگرف و مهمی را در بر خواهد داشت.

 

احساسات شما را تحت الشعاع قرار می دهد

مغز انسان در سیر تکاملی خود به گونه ای طراحی گردیده است که هنگام مواجهه با موقعیتهای امکان برقراری رابطه جنسی همچون شرایط تهدید آمیز مواد شیمیایی خاصی را آزاد می سازد که روند اندیشیدن را متوقف می سازند. در واقع شما را ناخودآگاه به برقراری رابطه جنسی هدایت می کند تا شما قادر باشید با تولید مثل به بقاء خود ادامه دهید. اما آیا این موقعیتها همان جایی است که شما می خواهید با یک فردی که شناخت چندانی از وی ندارید باشید؟ بنابراین در مرحله تعیین کننده شناخت فرد شما از هوشیاری کافی برای اتخاذ تصمیمات منطقی برخوردار نخواهید بود.

 

 مواد شیمیایی “پیوند دهنده” و “دلبسته کننده” آزاد می سازد

برقراری رابطه جنسی در دو جنس موجب آزاد سازی مواد شیمایی می گردد که احساس دلبستگی را در آنها پدید می آورد. آیا شما می خواهید اجازه دهید تا مواد شیمیایی مغز شما برای شما تصمیم گیری کنند که به چه کسی دلبستگی پیدا کنید؟ دست نگه دارید شما با این کار رنج بزرگی را به جان خواهید خرید زمانی که باید از شریک خود جدا گردید اما به سبب برقراری رابطه جنسی به وی دلبسته شده اید.

 

افراد مختلف نسبت به رابطه جنسی دید متفاوتی دارند

 

انتخاب شما را محدود می کند

رابطه جنسی شما را ملزم می سازد تا شتابزده و خیلی زود هنگام در مورد رابطه تان تصمیم بگیرید و سناریوی وحشتناک تر آنکه باردار بودن، شما را در امر تصمیم گیری و انتخاب در تنگنا قرار دهد. هنگامی که با شریک خود رابطه جنسی برقرار نکرده باشید آسانتر می توانید خود را از یک رابطه ناسالم بیرون بکشید.

 

در دوران نامزدی شور و هیجان را از بین می برد

یکدیگر را از آن محروم نسازید. این در سرشت انسان است که چیزی را که با تلاش و انتظار بیشتر بدست می آورد، بیشتر هم قدرش را می داند. همچنین رابطه جنسی زود هنگام مرحله خیال پردازیها و رویاهای ما نسبت به محبوبمان را عملا حذف می کند و شور و هیجان عاشقی را کمرنگ و کسالت بار می سازد.

زمانی که شریک شما این فرصت را به شما نمی دهد تا پس از شناخت کافی و مبتنی بر عقل و رضایت کامل شما رابطه جنسی آغاز گردد و یا به شما تنها به یک ابزار جنسی می نگرد در واقع احترامی برای شما قائل نیست. همچنین عدم توانایی در کنترل غرایز در فرد می تواند گواهی بر بی ارادگی و خیانت کار بودن وی نیز باشد. اینگونه نتیجه گیری ها ممکن است کاملا غلط و نادرست باشد اما چرا باید یک موضوع پیچیده را بغرنج تر کرد؟

 

پیشگیری از بیماریهای مقاربتی

شما هنگامی که نسبت به طرف مقابل خود شناخت کافی ندارید هرگز نباید ریسک کنید و خود را در معرض انواع بیماریهای آمیزشی قرار دهید.

 

افراد مختلف نسبت به رابطه جنسی دید متفاوتی دارند

 

مردان بی انگیزه

یکی از مهمترین انگیزه های مردان از برقراری رابطه با جنس مخالف خود امید به برقراری رابطه جنسی با وی است. بنابراین دختران نباید زود هنگام و شتابزده اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند زیرا با این کار ممکن است شانس خود را برای ازدواج با فرد به میزان زیادی از دست بدهند. همچنین دخترانی که خیلی زود به رابطه جنسی تن می دهند نزد مردان ارج و قربی نخواهند داشت.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

رفع تیرگی واژن با این مواد طبیعی

آیا می دانید رفع تیرگی واژن خانم ها و ناحیه تناسلی زنان با روشهای طبیعی …

دیدگاهتان را بنویسید