پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

خانه / آرایش و زیبایی / سفید کردن دندان با پوست پرتقال

سفید کردن دندان با پوست پرتقال

دندان های ما به هرعلتی مانند: بالارفتن سن ، نوشیدن چای و قهوه ، سیگار کشیدن ، درست مسواک نزدن ، مصرف برخی داروهای خاص و بعضی بیماریها  ممکن است تغییر رنگ داده و  زرد شده باشند.

مسلما” مراجعه به دندانپزشک در سفید کردن دندانها بسیار موثر و مفید است اما از آنجایی که خدمات دندانپزشکی معمولا” بسیار گران هستند  و همین طور ممکن است بعد از سفید کردن دندان با دستگاه دچار حساسیت دندان شوید میتوانید از یک روش خانگی مانند استفاده از پوست پرتقال استفاده کنید.

دستورالعمل

۱ – یک پرتقال را روی یک سطح صاف بغلتانید . این کار باعث می شود که پوست پرتقال راحت تر از گوشت آن جدا شود .

۲ –  پرتقال را پوست بکنید ، بطوریکه در پایان کار، نوارهای باریک بلند از پوست پرتقال داشته باشید حواستان باشد که هنگام پوست کندن گوشت پرتقال را همراه پوست نبرید .

۳ – حالا دندانهایتان را با پوستهای پرتقال بپوشانید بطوریکه قسمت داخلی آن که سفید رنگ است روی دندانهایتان قرار بگیرد . سپس آنها را روی دندانهایتان بمالید . اسید موجود در پوست پرتقال باعث می شود رنگ دندانهای شما روشن تر شود .

۴ – سپس دندانهایتان دهانتان آب بکشید و با یک خمیردندان حاوی فلوراید مسواک بزنید . به یاد داشته باشید که بعد از استفاده از پوست پرتقال حتما” باید مسواک بزنید زیرا اگر اسید موجود در پوست پرتقال روی دندانهایتان باقی بماند ممکن است به آنها آسیب برساند.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟

در مطلب چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟ از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …

دیدگاهتان را بنویسید