پنج شنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

خانه / اخبار داغ / عامل اخاذي از دختر جوان در فضاي مجازي دستگير شد

عامل اخاذي از دختر جوان در فضاي مجازي دستگير شد

فردي كه با تهديد انتشار تصاوير و فيلم هاي خصوصي از دختري جوان در فضاي مجازي اخاذي مي كرد توسط كارآگاهان پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ غلامرضا شهرياري رييس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان بيان داشت :در پي شكايت دختري جوان مبني بر اينكه فردي با تهديد به انتشار فيلم ها و تصاوير خصوصي از وي اخاذي مي كند، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ شهرياري بيان داشت : در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد فرد شاكي مدتي پيش در يكي از شبكه هاي اجتماعي با پسر جواني آشنا شده و با وي رابطه دوستي برقرار مي كند ،پسر جوان نيز با قول ازدواج به شاكي اعتماد او را جلب كرده و به اين واسطه تعداد زيادي از فيلم ها و تصاوير خصوصي وي را دريافت مي كند.

وي افزود: پس از مدتي رابطه اين دو با خصومت خاتمه مي يابد اما ماجرا به اين جا ختم نمي شود زيرا كه پسر جوان با ارسال ايميلي به شاكي با تهديد به انتشار تصاوير و فيلم هاي خصوصيش از او اخاذي مي كند .

سرهنگ مرتضوي افزود: با توجه به اظهارات شاكي و انجام تحقيقات لازم متهم به هويت كه پسري 28 ساله اهل و ساكن اصفهان است شناسايي و طي يك عمليات غافلگيرانه در منزلش دستگير شد.

وي افزود:متهم كه در ابتدا منكر هرگونه بزهي بود پس از مواجه با مدارك و مستندات ديجيتالي پليس چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به عمل مجرمانه خود اقرار كرد.

 

رئيس پليس فتاي اصفهان در پايان به شهروندان توصيه كرد: والدين بايد نظارت بيشتري بر فرزندان خود داشته و محبت و توجه بيشتري به آنها نمايند تا آنان به دنبال اين كمبود محبت در فضاي مجازي و خارج از منزل نباشند و در اين ميان در دام افراد شياد و شيطان صفت نيافتند.

منبع: cyberpolice.ir
به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

ناسا: زمان انقراض زمین فرا رسیده

در مطلب ناسا: زمان انقراض زمین فرا رسیده از مجله اینترنتی نخل و آفتاب همراه …