پنج شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

خانه / اخبار داغ / ورزشی / کاپیتان پرسپولیس درگذشت

کاپیتان پرسپولیس درگذشت

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها ۳۰ سال داشت بر اثر سکته قلبی درگذشت تا اتفاق تلخ دیگری برای فوتبال ایران رقم بخورد. وی یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان سرخپوشان در پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.

هادی نوروزی که سالهاست در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و کاپیتان این تیم نیز بود، بامداد امروز پنجشنبه بر اثر سکته قلبی درگذشت. بنا بر اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس وی ساعت ۴ بامداد امروز در خواب دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان هم نتوانست مانع از مرگ این بازیکن جوان شود.

این بازیکن که متولد سال ۱۳۶۴ بود قبل از اینکه به تیم فوتبال پرسپولیس بپیوندد عضو تیم پرسپولیس قائمشهر بود و یک سال نیز در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرد اما مجددا به پرسپولیس برگشت و بعد از محمد نوری بازوبند کاپیتانی سرخپوشان را بر بازو بست.

ضایعه درگذشت این بازیکن جوان را به خانواده وی و باشگاه و هواداران پرسپولیس تسلیت می گوییم.

کاپیتان متعصب پرسپولیس درگذشت

کاپیتان پرسپولیس بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و قبل از رسیدن به بیمارستان فوت شده بود. به گفته همراهان مرحوم هادی نوروزی، او ساعت 5 صبح امروز بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

بر اساس شنیده ها از کادر اورژانس و مراقبت های ویژه بیمارستان آتیه تلاش برای احیای قلب نوروزی ناکام بوده و مرحوم در فاصله زمانی قبل از حضور در بیمارستان فوت شد.

گزارش های پزشکی حکایت از این دارد که به دنبال توقف جریان پمپاژ خون بلافاصله جریان گردش ششی متوقف و بیمار به حالت کما می رود لذا تیم پزشکی علیرغم توان و دانش بالا نتوانست نوروزی که متاسفانه فوت شده به بیمارستان رسید را احیا کرده به زندگی برگرداند.

* توضیحات پزشک پرسپولیس

میثم علیپور در این باره گفت: «ساعت 5 صبح همسر هادی نوروزی با من تماس گرفت و اعلام کرد هادی نفس نمی کشد و از او خواستم سریعا با اورژانس تماس بگیرد.»

وی ادامه داد: «بعد از حضور اورژانس با کادر تخصصی اورژانس حامل هادی نوروزی تماس گرفتم که اعلام کردند زمانی که رسیدند او فوت کرده بود.»

پزشک پرسپولیس افزود: «آنها با این حال 4 آدرنالین به او تزریق کردند و عملیات مربوط به احیا را انجام دادند. با حضور در بیمارستان نیز 50 دقیقه عملیات مربوط به احیا انجام شد اما …


واکنش برانکو به فوت کاپیتان پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ که دقایقی پیش از خبر درگذشت هادی نوروزی مطلع شده است، گفت: «این تراژدی بزرگ را به جامعه ورزش ایران تسلیت می گویم. ما یک ورزشکار جوان، ممتاز، خوش اخلاق و متعصب را از دست دادیم و من کلمه ای در توصیف این فقدان بزرگ ندارم. برای خانواده نوروزی صبر آرزو می کنم و امیدوارم روح او در شادی و آرامش باشد.»

سرمربی پرسپولیس که از شدت تاثر قادر به سخن گفتن نبود در پایان باز هم این ضایعه را به هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.


واکنش میناوند به درگذشت هادی نوروزی

درگذشت هادی نوروزی خانواده فوتبال را در شوک فرو برده است. مهرداد میناوند نخستین کسی است که در صفحه اجتماعی خود به این ضایعه واکنش نشان داده است.

میناوند نوشت: «خدایا بدتر از این نمیشه صبح زود زنگ بزنن بگن کاپیتان خوش اخلاق پرسپولیس از دنیا رفت. به خانوادش صبر بده. به علت ایست قلبى.»


واکنش نورمحمدی به درگذشت نوروزی

رضا نورمحمدی که از صبح امروز در بیمارستان آتیه حضور پیدا کرده بود پس از اعلام خبر درگذشت هادی نوروزی، در حالی که به شدت اشک می ریخت مقابل بیمارستان نشسته بود.

وی اظهار داشت: «هیچ حرفی برای گفتن ندارم. متاسفم که یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم. هادی یک دوست واقعی و به تمام معنا بود.»


عابدزاده درگذشت هادی نوروزی را باور نمی‌کند

احمدرضا عابدزاده درباره درگذشت ناگهانی هادی نوروزی اظهار داشت: «من باور نمی کنم این اتفاق افتاده باشد. این خبر دروغ است. به من بگویید که هادی زنده است.»

وی افزود: «من هیچ حرفی ندارم تا زمانی که خودم راهی بیمارستان شوم و ببینم چه اتفاقی افتاده است. 14 سال پیش عید غدیر آن اتفاق برایم افتاد و خدا کمک کرد که با دعای مردم برگردم. من حرفی نمی زنم تا متوجه واقعیت شوم.»


ازدحام جمعیت و اشکهای برانکو

برانکو ایوانکوویچ دقایقی پیش به بیمارستان آتیه آمد و در میان ازدحام جمعیت خود را به داخل کشید تا با خانواده نوروزی همدردی کند .

بغض برانکو به محض دیدن بازیکنان پرسپولیس شکست .


پیام تسلیت پرویز مظلومی و کادرفنی استقلال

پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال درگذشت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت. سرمربی آبی پوشان تهران در این باره گفت از شنیدن این خبر شوکه شدم و امیدوارم خدا به خانواده نوروزی صبر بدهد، ما و باشگاه استقلال در این غم بزرگ شریک هستیم.


کاظمیان: خدا به خانواده اش صبر بدهد

جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس که به همراه علی انصاریان خود را به بیمارستان آتیه رسانده است، برای خانواده نوروزی آرزوی صبر کرد.

کاظمیان گفت: فقط می توانم به همه پرسپولیسی ها تسلیت بگویم. همه گیج و منگ هستیم و باور نمی کنیم این اتفاق برای هادی رخ داده باشد. واقعا سخت است …


باقری: نمی توانیم باور کنیم

کریم باقری مربی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند.

او که سال ها همبازی و مربی هادی نوروزی بوده است، در این باره گفت: بدترین خبری که ممکن بود به گوش من برسد، همین بود. ما همه بهت زده و متاثر هستیم. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد. ما شریک غم آنها هستیم تا شاید ذره ای از این درد بزرگ کم بشود. باز هم از خدا برایشان صبر می خواهم.


پیام تسلیت کمیته ملی المپیک در پی درگذشت هادی نوروزی

به نقل از وب سایت کمیته ملی المپیک، در پی درگذشت هادی نوروزی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران، کمیته ملی المپیک درگذشت این ورزشکار با اخلاق را تسلیت گفت.

پیام تسلیت کمیته ملی المپیک به شرح زیر است:

درگذشت فوتبالیست با اخلاق و مردمی تیم ملی فوتبال پرسپولیس چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. کمیته ملی المپیک این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش، جامعه بزرگ فوتبال، فدراسیون فوتبال ، باشگاه پرسپولیس و تمامی هواداران این باشگاه بزرگ صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کند. روحش شاد و یادش گرامی.


 باشگاه تراکتورسازی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس به دلیل سکته قلبی در ساعت 4 صبح امروز به بیمارستان آتیه منتقل شد اما متأسفانه این بازیکن جان خود را از دست داد.

در این راستا باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی ضایعه درگذشت این بازیکن را به جامعه ورزشی کشور، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و خانواده این ورزشکار تسلیت گفته و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات الهی را از خداوند متعال خواستاراست.


علی دایی درگذشت کاپیتان پرسپولیس را تسلیت گفت

علی دایی طی پیامی اعلام کرد: خبری بهت آور ،پنجشنبه تقویم ها را ویران کرد. کاپیتان نجیب پرسپولیس رفتنش هم مثل همه روزهای بودنش ساده و آرام بود. باورش سخت است ولی فوتبال مان در عزای یکی از بهترین هایش رخت سیاه برتن کرده است. برای تسلیت گویی جملات گنگ و بی معنا شده اند.در غم بازماندگان شریکم.


واکنش نکونام به درگذشت کاپیتان پرسپولیس

جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با به اشتراک گذاشتن یک پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.


رحمتی درگذشت نوروزی را تسلیت گفت


واکنش فرهاد مجیدی به درگذشت نوروزی

فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال با به اشتراک گذاشتن یک پست در صفحه اینستاگرامش با خبر شوکه کننده و غم انگیز درگذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس ابراز همدردی کرد.


کفشگری: خدا به خانواده اش صبر بدهد

مهرداد کفشگری هافبک دفاعی پرسپولیس از اولین کسانی بود که خود را به بیمارستان آتیه رساند. کفشگری که با بهت و سکوت به اتفاقات اطراف می نگریست، در این باره گفت: هیچ کس نمی تواند این خبر را باور کند. این خبر تکان دهنده ای است و قلب همه ما شکسته است. ما همه نگران خانواده هادی نوروزی هستیم و اینکه آنها چطوری با این غم کنار می آیند. همه ما سیاهپوش او خواهیم بود و برای شادی روحش بازی خواهیم کرد.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

پرسپولیس یک – استقلال صفر/ قلب بزرگ و قرمز شاگردان برانکو در جدال با امیر+فیلم

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در آخرین هفته پیکارهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به …

دیدگاهتان را بنویسید