سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / سرگرمی / جالب و خواندنی / حل این مشکلات با چای کیسه ای مصرف شده

حل این مشکلات با چای کیسه ای مصرف شده

این لحظه در مطلب حل این مشکلات با چای کیسه ای مصرف شده از مجله اینترنتی نخل و آفتاب 6 ترفند کاربردی را که با استفاده از چای کیسه ای می توانید انجام دهید قرار داده ایم…

حل این مشکلات با چای کیسه ای مصرف شده

1- برطرف کردن ناراحتی و حساسیت‌های پوستی:

بعد از اینکه یک چای نوش جان کردید چای کیسه‌ای خود را دور نریزید وبگذارید خنک شود و روی آن قسمت از پوستتان که دچار حساسیت و یا خارش  و یا ناراحتی‌هایی مثل آفتاب سوختگی، تاول ناشی از سوختن با اتو و یا حرارت، جای گزیدگی و… بگذارید. چای کیسه‌ای التهاب و خارش و سوزش پوست را برطرف می کند.

 

 

2- جلوگیری از پیری صورت:

از نشانه‌های پیر شدن صورت، تیره شدن زیر چشم و پف زیر چشم و به ویژه چروک و خط‌های عمیق اطراف چشم است. می‌توانید به یک عادت روزانه این کار را تبدیل کنید تا پروسه پیر شدن را برای سال‌ها به عقب بیندازید. بعد از استفاده از چای کیسه‌ای (فرقی نمی‌کند سبز باشد یا سیاه. اما سبز به علت آنتی اکسیدان‌هایش برای پوست بسیار مفیدتر است) بگذارید چای کیسه ای سرد شود وبعد بگذارید روی چشمتان برای مدتی حدود ۱۰ دقیقه استراحت کنید این کار هم برای آرام شدن چشم از خستگی روزانه و هم بلندی مژه‌ها و هم رفع تیرگی و پف و چروک چشم بسیار مفید است.

 

 

3- رفع بوی کفش:

بوی کفش و بوی پا از کابوس های همه است. اما چای کیسه‌ای برای رفع بوی بد پا و کفش بسیار مفید است. کافیست یک چای کیسه‌ای شب‌ها داخل کفش بگذارید و صبح آن را بردارید. روز بعد کفش شما دیگر بو نمی‌دهد و مانند روز اول خریدتان می‌شود. این خاصیت بوگیری چای کیسه ای را برای کیف، بوگیری ماشین وهر جایی که بخواهید بو نگیرد می‌توانید استفاده کنید.

 

 

4- از بین بردن بوی یخچال:

با وجود تلاش همه برای تمیز نگه داشتن یخچال ،همیشه یک ماده غذایی هست که بوی یخچال را بد کند. چای کیسه‌ای بوی بد یخچال را هم از بین می‌برد. کافیست چند عدد چای کیسه‌ای داخل یخچال بگذارید تا بوی بد یخچال را از بین ببرد. چای کیسه‌ای در یخچال قدرت فوق‌العاده‌ای برای جذب بو دارد.

 

 

5- ظرف‌های کثیف خود را با چای کیسه‌ای بشویید:

شستن ظرفهای کثیف به خصوص اگر مدت زمان زیادی گذشته باشد کار سختی است. گاهی ظرفها بوی بد می‌گیرند و باید با مواد شوینده بسیار و یا انواع اسکاچ‌ها به جان ظرفها افتاد. اما اگر از چای کیسه‌ای استفاده کنید دیگر احتیاجی به زحمت زیاد نیست. ظرفهای خود را با چای کیسه‌ای بشویید تا هم بوی خوبی بگیرد و هم سریعتر پاک شوند.

 

 

6- فراری دادن مورچه، پشه و سوسک:

برای اینکه مورچه ها و سوسک‌ها به کابینت‌های شما حمله نکنند باید چند دانه چای کیسه‌ای در مسیر رفت و آمد آنها در کابینت‌ها بگذارید. به ویژه چای کیسه‌ای نعنا دشمن مورچه ها و پشه‌ها است.

 

 

  • خودتان هم می توانید چای کیسه‌ای درست کنید تا از کیفیت چایی که استفاده می‌کنید مطمئن باشید.

 

 

 

 

منبع: asemooni.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

سنگ های زنده ای که خوردنی هستند!

در مطلب سنگ های زنده ای که خوردنی هستند! از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …