سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / خانه و خانواده / رازهای موفقیت / نکاتی درمورد مردها برای افزایش صمیمیت

نکاتی درمورد مردها برای افزایش صمیمیت

در مطلب نکاتی درمورد مردها برای افزایش صمیمیت از مجله اینترنتی نخل و آفتاب نکاتی را برای افزایش عشق و صمیمیت به خانوم ها پیشنهاد می کنیم که بسیاری از مشکلات را حل می کند.

آرامش,مرد,زندگی,محبت,عشق,افزایش عشق,افزایش عشق و صمیمیت,مردها,صمیمیت,افزایش صمیمیت

مگر ما از زندگی چیزی جز صمیمیت و یکدلی و فضایی با عشق و محبت می‌خواهیم؟ مگر نه اینست که حتی آن کسی که به دنبال کسب ثروت است هدفش رسیدن به آرامش است؟

 

نکاتی که در این مطلب نخل و آفتاب ذکر می شود شاید در نگاه اول بسیار ساده و سطحی و بی اهمیت جلوه کند ولی باور کنید که با رعایت همین نکات ساده و البته بی هزینه بسیاری از مشکلات مربوط به نبود صمیمیت بین همسران حل می‌شود.

 

به مرد قدرت دهید، تا صمیمیت فوران کند!

مرد موجودی عاشق قدرت است. مرد از این که قدرتمند باشد حظ می‌کند. در آسمان اوج می‌گیرد و شما را نیز همراه خود بالا می‌برد. از اینکه توانا باشد یا احساس توانایی کند لذت می‌برد. تا وقتی که مشغول کشتن این احساس در مردان هستید بدانید که تنها می‌توانید خواب خوشبختی را ببینید.

اگر قدرت مرد را نادیده بگیرید یا از آن انتقاد کنید بدانید که دیگر پری رویاهایش نخواهید بود. او دنبال کسی است که به قدرت‌هایش ایمان داشته باشد؛ و حتی ضعف‌هایش را در جهت تقویت توانایی‌هایش مثبت جلوه دهد. پس بدانید که:

1) اگر خودتان دارای درآمد هستید، هرگز درآمد و پولتان را به رخ همسرتان نکشید. حتی اگر درآمد بیشتری دارید هرگز به روی خودتان هم نیاورید. بگذارید همسرتان فکر کند که همه چیز در دست اوست؛ و اداره امور خانه به دست قدرتمند او اداره می‌شود.

2) مطلقاً او را با کسی مقایسه نکنید. شوهر خواهرم دو تا خانه دارد فلانی درآمد زیادی دارد و تو مثل گداها هستی. اگر واقعاً به بهبود اوضاع مالی فکر می‌کنید او را برای تلاش بیشتر تشویق کنید. انتقاد دشمن صمیمیت است.

3) تو بی عرضه‌ای یعنی فرو ریختن مرد. یعنی به دست خود خانه را خراب کردن. هر مفهوم مشابه ” تو بی عرضه ای ” فاتحه‌ای بر صمیمیت و عشق متقابل مرد است.

4) شوهر خود را حلال مشکلات بدانید. مشکل را به او بگویید و از او بخواهید آن را حل کند؛ و تأیید کنید که تنها او قادر به حل این مسئله است.

5) به مردان اندرز ندهید. مردان دوست دارند که مشکلات را به تنهایی حل کنند؛ و اگر به شما چیزی نمی‌گوید یعنی به تنهایی قادر است موضوع را حل کند؛ و در صورت لزوم با شما در میان می‌گذارند. با نصیحت نکردن زندگی خود را عاشقانه کنید.

6) سکوت مردان را نشکنید. این اشتباه خانم‌هاست که وقتی مرد ساکت است مدام به سمت آن‌ها می‌روند و با او حرف می‌زنند. اگر او ساکت است به سکوت نیازمند است؛ و احترام به این سکوت یعنی صمیمیت بیشتر. سکوت طولانی در زنان ممکن است به معنی آزرده خاطر بودن باشد اما در مردها این طور نیست.

7) به مردان فضا بدهید گاهی او را رها کنید تا با خود خلوت کند. با دوستان به ورزش برود و به خانواده خود تنها سر بزند. مدام دنبال او نباشد. فضای رها شدن! این چیزی است که مردان گاهی به آن نیاز دارند. اگر به آن‌ها این فضا را هدیه بدهید. آن‌ها نیز به شما عشق می‌ورزند.

8) مرد دوست دارد که از او قدردانی شود. تشکر به مرد قدرت پرواز می‌دهد. از هر کار کوچکی که برای شما انجام می‌دهد تشکر و قدردانی کنید. تا او نیز بی حساب به شما عشق بورزد.

9) مرد باید تأیید شود. توانایی‌های مرد را تایید کنید و تأکید کنید او شایسته‌ترین همسر (شوهر) و صاحب بهترین توانایی‌ها است.

10) باید مورد اطمینان باشد. به او اعتماد کنید با اطمینان خاطر از اینکه او می‌تواند، شما می‌توانید به راحتی بسیاری از کارها را به بسپارید.

11) مردها را تشویق کنید. مرد عاشق تشویق است. کف زدن‌ها را فراموش نمی‌کند … مرد، آفرین شما را تا عمر دارد به خاطر می‌سپارد.

12) تشکر به مرد قدرت پرواز می‌دهد. از هر کار کوچکی که برای شما انجام می‌دهد تشکر و قدردانی کنید. تا او نیز بی حساب به شما عشق بورزد

موارد بالا برای خانم‌ها است. به همین صورت نکاتی هم وجود دارد که آقایان باید رعایت کنند که با رعایت آن‌ها از سوی آقایان و رعایت نکات بالا از سوی خانم‌ها قطعاً” صمیمیت در زندگی پر رنگ‌تر خواهد شد. آری صمیمیتی که اگر در خانه حاکم باشد همه مشکلات کم رنگ می‌شوند و حاضر نخواهید بود که آن را با دنیا عوض کنید.

منبع: tebyan.net

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

نکته های کلیدی برای بهبود رابطه زناشویی

در مطلب نکته های کلیدی برای بهبود رابطه زناشویی از مجله اینترنتی نخل و افتاب …