سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / سلامت / سلامت عمومی / ۱۰ چیزی که باید هر صبح به خودتان بگویید

۱۰ چیزی که باید هر صبح به خودتان بگویید

در مطلب ۱۰ چیزی که باید هر صبح به خودتان بگویید از مجله اینترنتی نخل و آفتاب ده جمله برای داشتن یک روز خوب را به شما می گوییم، با ما همراه باشید.

داشتن روز خوب,,اینستاگرام,شکست,گذشته ,صبحانه‌,رویا,تلاش,روحیه,معجزه,روز خوب,روز,روزی بهتر,صبحروز کاری خوب

قطعاً می دانید که صبح مهم‌ترین قسمت روز است پس اگر صبحتان را خوب شروع کنید می‌توانید روز خوبی داشته باشید اما اگر از دنده‌ی چپ بیدار شوید به احتمال زیاد روز بدی در انتظارتان خواهد بود. حالا چطور یک روز خوب را شروع کنیم؟ به جز رژیم غذایی مناسب و آهنگ‌های خوش حس در ادامه این مطلب نخل و آفتاب با ما همراه باشد تا 10چیزی را که باعث شروع یک روز خوب می شود به شما بگوییم.

 

۱۰ چیزی که باید هر صبح به خودتان بگویید :

 

1- امروز روز من است 

قطعا همینطور است! اگر شما روز را مال خود نکنید، اگر سعی نکنید که با تمام توان به آن چسبیده و رهایش نکنید، این روز است که کنترل شما را به دست خواهد گرفت. و این اصلا خوب نیست، چراکه آنوقت با کوچکترین اتفاق می‌تواند شما را بیازارد واز مسیرتان دور کند!

 

2- من خیلی خوش شانسم که زنده هستم 

چند بار شده که صبح بیدار شوید و به خاطر زنده بودنتان تشکر کنید؟ همهٔ ما فکر می‌کنیم که هر روز زنده هستیم و به خاطر همین این معجزه را نادیده می‌گیریم. اما حقیقت این است که ما صبحی دیگر بیدار شده‌ایم و به ما فرصت زندگی داده شده که این یعنی می‌توانیم در جهت رسیدن به خواسته‌هایمان بیشتر تلاش کنیم.

 

3- من می‌توانم هرآنچه که می‌خواهم باشم 

این یعنی روحیه. همه‌ی ما رویاهایی داریم اما به همهٔ آنها نمی‌رسیم. چرا؟ چون به اندازه‌ی کافی تلاش نمی‌کنیم. دستیابی به رویاها غیرممکن نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط نگاهی به دور و برتان بیندازید تا فرصت‌ها را بهتر ببینید.

مهم است که به یاد داشته باشید که افرادی که رویاهایشان را دنبال کرده‌اند و به آنها رسیده‌اند؛ کسانی هستند که هر روز به خودشان می‌گفتند «من می‌توانم». آنها صبح را با غرغر بیدار نشدند بلکه سعی کردند با نگرشی مثب صبحشان را آغاز کنند و تمام تلاششان را برای حتی یک قدم نزدیک شدن به رویاهایشان انجام دهند.

 

4- چیزهای بی اهمیت روز من را خراب نمی‌کنند 

چرا برایتان مهم است که کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرد یا وقتی شما را دید خودش را به آن راه زد؟ در مقایسه با چیزهایی که واقعا می‌توانند روز یک نفر را خراب کنند اینها هیچی حساب نمی‌شوند. به همین دلیل سعی کنید که تمرکز وتوجهتان را بر روی چیزهایی بگذارید که واقعا مهم هستند.

 

5- من به اندازی کافی خوب هستم 

فقط یک صبحانه‌ی خوب نیست که می‌تواند شروعی خوب را برای شما رقم بزند. بلکه لازم است در آیینه به خودتان نگاهی بیندازید و به خودتان یاداوری کنید که شما به اندازه‌ی کافی خوب هستید. شما اصلا عالی هستید. و یاداوری این موضوع به خودتان به شما کمک می‌کند که در طول روز اعتماد نبفس رویارویی با شرایط مختلف را داشته و راحت‌تر از پس آنها بربیایید.

 

6- دیروز گذشته 

قبول، دیر روز بدی بود! اوضاع درست پیش نرفت و همه چیز خراب شد. اما حدس بزنید خبر خوب چیست؟ خبر خوب این است که دیروز گذشته و تمام شده. تمام چیزی که از دیروز مانده، خاطره و درسی است که می‌توانید از آن بگیرید. پس تمام تلاشتان را برای امروز بکنید، امروز!

 

7- شکست خوردن اشکالی ندارد 

گاهی اوقات بیدار می‌شویم و یادمان می‌افتد که دیروز فرصت انجام کاری را داشتیم اما در آن شکست خوردیم. چنین افکاری می‌توانند اول صبح حال شما را بگیرند و بقیهٔ روزتان را خراب کنند.

 

چیزی که باید به خودتان بگویید این است که درواقع شکست خوردن اصلا اشکالی ندارد. به خودتان بادآوری کنید که همه شکست می‌خورند، حتی موفق‌ترین آدمها. مسئله اینجاست که اگر بتوانید از مشکلات درس بگیرید می‌توانید از آنها سود ببرید. شکست صرفا فرصت خوبی برای رشد و بازگشتی قوی‌تر است.

 

8- من به انتخاب‌هایم افتخار می‌کنم 

انتخاب‌های شما چیزهایی هستند که شما را تعریف می‌کنند. اگر از ته قلبتان به خودتان یاداوری کنید که انتخابهایتان در شرایط خودشان درست بوده‌اند، احساس بهتری بهتان دست می‌دهد. هیچکس نمی‌تواند شما را به خاطر انجام کار درست مورد انتقاد قرار دهد پس به اصول خود بچسبید و حرف‌های بی اساس دیگران را نادیده بگیرید.

 

9- من زیبا هستم 

زیبایی برای داشتن اعتماد بنفس مهم است و حتی یکی از اولین چیزهایی که صبح به خودتان می‌گویید باید این باشد که شما زیبا هستید! بدین ترتیب شمانگرشی مثبت در خود ایجاد میکنید و این نگرش در تمام طول روز با شما خواهد بود.

 

10- من از پسش برخواهم آمد 

بله، شما از پسش برخواهید آمد! چند بار شده که شبها که می‌خواهید بخوابید به این فکر کنید که کاری که ازتان خواسته شده را نمی‌توانید انجام دهید؟ چند بار شده که صبح‌ها با حس شکست از خواب بیدار شوید؟ این احمقانه است! اگر تصمیم بگیرید و تلاش کنید هرکاری را می‌توانید انجام دهید.

 

صبح به خودتان در آینه بگویید که شما قطعا می‌توانید این کار را انجام دهید و هیچکس بهتر از شما نمی‌تواند از عهدهٔ این بربیاید.

 

 

اگر فکر می کنید که این مطلب را فراموش می کنید، می توانید این صفحه را در بوک مارک های خود ذخیره کنید و هر صبح به آن مراجعه کنید.

 

این مطلب مجله اینترنتی نخل و آفتاب را از طریق دکمه های پایین صفحه با کسانی که به حالشان اهمیت می دهید به اشتراک بگذارید.

 

4.9/5

همچنین ببینید

تاثیرات نور تلفن همراه بر بدن

در مطلب تاثیرات نور تلفن همراه بر بدن از مجله اینترنتی نخل و آفتاب به …