شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خانه / کامپیوتر و اینترنت / تلفن همراه / تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل

تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل

از این پس می توانید با قابلیت Gboard کیبورد گوگل صورت خود را مانند آیفون به ایموجی تبدیل کنید، در مطلب تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل با مجله اینترنتی نخل و آفتاب همراه باشید تا شما را با این ویژگی جذاب بیشتر آشنا کنیم.

تبدیل صورت به ایموجی,استیکر ها,اندروید,سلفی,استیکر,Gboard,کیبورد گوگل,ایموجی

تبدیل صورت به ایموجی با کیبورد گوگل :

گوگل کیبورد، به تازگی به قابلیت Gboard مجهز شده است تا کاربران بتوانند با استفاده از این قابلیت صورت خود را به ایموجی تبدیل کنند.

از زمانی که آیفون X معرفی شد آواتارهای شخصی سازی شده از ایموجی های این گوشی  یک اشتیاقی را در بین کاربران گوشی های هوشمند ایجاد کرد است.

شاید این روز ها ایموجی یا استیکرهای بسیاری وجود داشته باشند اما هیچکدام نمی توانند به صورت واقعی احساسات شما را نشان دهند یا اگر هم نشان دهند خیلی راضی کننده نیستند.

پس از آیفون ایکس برنامه نویسان و سازنده های دیگر بیکار ننشستند و ایموجی هایی مانند  AR Emoji، Qmoji، Omoji و…را درست کردند تا اینکه گوگل این قابلیت باحال را به گوگل کیبورد اضافه کرد.

این ویژگی اولین بار توسط برنامه Allo با نام Selfie Stickers در سال قبل منتشر شد و حالا گوگل هم برای حل این مشکل راه حلی  پیدا کرده است که آن را بر روی گوگل کیبورد طراحی و پیاده سازی کرد، گوگل برای قابلیت Gboard کیبورد خود استیکرهای کوچک Mini Stickers را در نظر گرفته است.

کاربران با قابلیت جدید گوگل می توانند با استفاده از دوربین سلفی گوشی هوشمند خود صورتشان را به هر ایموجی که دوست داشته باشند تبدیل کنند.

آموزش تبدیل صورت به ایموجی :

برنامه Gboard که رایگان هم هست را برای iOS یا اندروید دانلود کنید و آن را به عنوان صفحه کلید اصلی خود تنظیم کنید.

برای تبدیل کردن صورت خود به ایموجی یا همان استیکر باید گزینه new Mini Sticker را لمس کنید و مانند تصویر زیر از صورتتان سلفی بگیرید، اکنون می تونید جادوی Gboard را ببنید و از آن لذت ببرید.

می توانید این استیکر ها را در حالت های مختلف شخصی سازی کنید و در نهایت آن ها را در کنار دیگر استیکر ها ذخیره کنید.

تازه می تونید از استیکر ها در همه برنامه ها استفاده کنید که این خیلی جالبش می کنه، در ضمن تصویر زیر هم میتونه کمکتون کنه، خوش باشید.

تبدیل صورت به ایموجی,استیکر ها,اندروید,سلفی,استیکر,Gboard,کیبورد گوگل,ایموجی

می توانید این مطلب مجله اینترنتی نخل و آفتاب را از طریق دکمه های پایین صفحه با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آن ها هم زودتر از این قابلیت استفاده کنند.

nakhlvaaftab.ir

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

تاثیرات نور تلفن همراه بر بدن

در مطلب تاثیرات نور تلفن همراه بر بدن از مجله اینترنتی نخل و آفتاب به …