سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / اخبار داغ / حوادث / حادثه پارک ملت / علت صدای انفجار درتهران چیست؟

حادثه پارک ملت / علت صدای انفجار درتهران چیست؟

در مطلب صدای انفجار در تهران، از مجله اینترنتی نخل و آفتاب علت حادثه پارک ملت که در شب گذشته رخ داد را با هم می خوانیم.

تصاویر حادثه پارک ملت
تصاویر حادثه پارک ملت

به گزارش تجارت نیوز در دقایق اولیه بامداد شنبه،نوزدهم تیرماه، برخی از کاربران در فضای مجازی از شنیده شدن یک صدای مهیب در تهران خبر دادند، که پس از آن شبکه خبر اعلام کرد این صدا مربوط به حادثه آتش‌سوزی یک ساختمان در اطراف پارک ملت بوده است.

حدود ساعت ۲ بامداد معاون امنیتی استاندار تهران گفت: «بنده در محل‌ حادثه حضور دارم. فقط یک انفجار آن هم داخل پارک ملت صورت گرفته است.»

به گفته تنسیم گودرزی در پاسخ به سوالی که آیا این حادثه تروریستی بوده است یا خیر، گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و بعد از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم.

خبرنگارانی که در محل حضور داشتند گفتند صدای انفجار شنیده شده، اما خبری از آتش‌سوزی نیست، طبق اعلام شبکه خبر ظاهراً یک شیء ناشناس در پارک ملت منفجر شده است که خوشبختانه هیچ تلفات و خسارتی نداشته است، علاوه بر شبکه خبر، ایسنا هم اعلام کرده است که پس از شنیدن صدای انفجار عوامل انتظامی و امدادی در محل حادثه حاضر شدند که خوشبختانه این حادثه هیچ خسارت یا مجروحی نداشته است.

به گفته ملکی امکان این وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.

در این بین برنا هم اعلام کرده است: این صدا مربوط به انفجاری در یک ساختمان بوده که در حوالی پارک ملت قرار دارد.

اما آنطور که خبرگزاری فارس اعلام کرده، نیروهای پلیس و آتش‌نشانی در حال بررسی محدوده پارک ملت هستند، اما تا کنون هیچ اثری از انفجار یا آتش‌سوزی در منطقه پیدا نکرده اند. حاضران در محل حادثه تهران به خبرنگار این خبرگزاری گفتند منشأ انفجار دقیقا مشخص نیست.

همچنین به گفته باشگاه خبرنگاران جوان جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگان گفته است: فیلم‌ها و تصاویری که در برخی رسانه ها و فضای مجازی پیش از این منتشر شده و به انفجار امشب نسبت داده شده صحت ندارد و مربوط به این حادثه نیست.

5/5

همچنین ببینید

فاجعه در بیمارستان میلاد/خودکشی مردی که به خاطر 300 هزار تومان پذیرش نشد

مرد ۴۷ ساله درحالی‌که از درد به‌خودش می‌پیچید، راهی بیمارستان دولتی در تهران شد اما …