سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / آرایش و زیبایی / درمان جوش‌ صورت بعد از اصلاح

درمان جوش‌ صورت بعد از اصلاح

اگر صورت شما هم بعد از اصلاح جوش می زند در مطلب درمان جوش‌ صورت بعد از اصلاح برای از بین بردن جوش ها با مجله اینترنتی نخل آفتاب همراه باشید…

از بین بردن جوش,بعد از اصلاح,جوش بعد از اصلاح,جوش بعد از تیغ زدن,جوش زدن,جوش صورت,درمان جوش صورت,ژیلت,قبل از اصلاح قبل از اصلاح,موبر موبر

 

درمان جوش‌ صورت بعد از اصلاح:

اگر جوش های صورت با شیوه های مطرح شده در زیر مداوا نشد، باید به سراغ دکتر پوست بروید، زیرا برخی جوش های پس از اصلاح، با استفاده از داروها به راحتی درمان می شوند.

استفاده نکردن از تیغ برای اصلاح صورت، بهترین راه درمان جوش است

 

پیش از اصلاح صورت، یک دوش آب گرم بگیرید. دوش آب گرم می تواند پوست صورت را تمیز کند و منافذ پوست را باز کند.

 

از محصولات اصلاح مناسب استفاده کنید. خمیرهای قبل و بعد از اصلاح می توانند به شما کمک زیادی کنند.

 

وقتی که مشغول اصلاح هستید، پوست صورت خود را نکشید و از تیغ هایی که کند شده اند استفاده نکنید و در پایان اصلاح ؛صورت خود را با آب سرد شست و شو دهید.

 

ر خانم ها، از موبرها نیز می‌توان برای اصلاح صورت کمک گرفت اما دانستن این نکته ضروری است که این روش هم ممکن است باعث تحریک پوست صورت شود لذا بهتر است که هر هفته فقط یک یا دو بار از این روش برای اصلاح، استفاده کنید.

 

اگر ممکن است از تیغ‌های اصلاح برقی و ماشین ریش تراش استفاده کنید.

 

بعد از اصلاح به مدت ۵ دقیقه یک پارچه‌ی نرم و خیس شده با آب سرد را روی پوست صورت خود قرار دهید.

 

اگر موهای فر و ضخیمی دارید موثرترین روش درمان استفاده از لیزر است زیرا در آن موها برای همیشه از بین رفته و دیگر مویی رشد نمی کند که ایجاد جوش کند.

 

برای جوشی که هنوز به طور کامل عفونی نشده است، استفاده از یخ به کاهش التهاب کمک می‌کند و غدد چربی را تشویق می‌کند منقبض شده و چربی اضافه و میکروب‌های درون آن را از آن بخش پوست بیرون برانند.

نحوه‌ی استفاده:

  • یخ را در تکه ای پارچه گذاشته و روی بخشی که در حال جوش زدن است به مدت چند ثانیه نگه دارید.
  • چند دقیقه فاصله بگذارید و مجدد مرحله‌ی قبل را تکرار کنید.

 

راه معجزه‌آسای دیگر برای خلاصی از جوش استفاده از آبلیموی تازه است، می توانید پیش از خوابیدن از یک گوش‌پاک‌کن استریل پنبه‌ای استفاده کنید و آبلیمو را روی جوش بمالید.

 

خمیردندان برای درمان جوش فوق‌العاده است. اگر به عنوان روشی بعد از یخ گذاشتن استفاده شود سریع‌ترین اثر را دارد. لازم است که حتما از خمیردندان‌های سفید‌رنگ و غیرسفید‌کننده استفاده کنید.

 

 

nakhlvaaftab.ir

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟

در مطلب چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟ از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …