سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / سرگرمی / فال و طالع‌بینی / فال و طالع بینی اسفند 95

فال و طالع بینی اسفند 95

شما متولد چه ماهی هستید؟ دوست دارید بدانید که در اسفند ماه 95 چه اتفاق هایی برای شما رخ می دهد؟ در مطلب فال و طالع بینی اسفند 95 با مجله اینترنتی نخل و آفتاب همراه ما باشید.

فال ماهانه,طالع‌بيني,طالع بيني ماهيانه,فال و طالع بینی اسفند,طالع بيني ماه تولد,فال اسفند ماه,اتفاق,طالع بيني تير ماه,فال و طالع بيني اسفند,اسفند 95,اسفند,طالع بيني

فروردینی ها:

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید اما این ماه به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند!

وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شودحفظ کردن نگرش‌های مثبت کار دشواری است ، حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید.

با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید هر چیزی امکان پذیر می‌شود.

 

اردیبهشتی ها:

هدف تان را تا به انتها دنبال کنید و در نیمه راه ناامید نشوید که می گویند جوجه را آخر پاییز می شمارند. شما همیشه تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون به جای آن که زانوی غم در بغل بگیرید چاره ای بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد. از جایی که انتظارش را ندارید کمک دریافت می کنید ولی شما آنقدر مشغول و نگران مسئولیت های تان هستید که توجهی به این کمک نمی کنید.

او هنوز چشم امیدش به شماست. در زندگی عاطفی تان ممکن است کدورتی پیدا شود. شاید فکر او جای دیگری باشد. شاید شما به فکر او نباشید. شاید اصلا مقصر خودتان هستید. به خودتان بیایید، اگر نمی خواهید جرات گفتنش را داشته باشید.

 

خردادی ها:

زندگی شما در این ماه بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان واردخانه شخصیت شما شده است و باعث میشود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید ، دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند اما شما فقط میخواهید که اوضاع را درست کنید.

ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند ؛ راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

 

تیری ها:

به نظر میرسد کمی صراحت لهجه بیش از حد متعارف داشته باشید و اگر اینطور است، گرچه دروغ نمیگویید و سخنانتان صحیح است اما لازم است گاهی بعضی از حقایق را به زبان نیاورید.

ضرب المثل زیبای ایرانی میگوید : جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت.

ضمنا در میان اعضاء خانواده شما و یا نزدیکان و همکارانتان کسانی هستند که در گذشته شرایط مادی و شغلی و اجتماعی بهتری داشته اند ؛ شایسته است با آنان هم خوشرویی و خوشرفتاری تان را حفظ کنید ؛ رازداری صفتی نیک است، شما را به آن توصیه میکنم.

 

مردادی ها:

اعضای خانواده از شما توقع دارند که کمی از وقت خودتان را صرف آنها کنید ، این خواسته آنها چندان بیجا نیست و اگر به آن مبادرت کنید پشیمان نخواهید شد.

منتظر رسیدن یک نامه یا نتیجه یک کار هستید که به زودی ان را دریافت خواهید کرد ؛ در این ماه با موجی از توقعات از جانب دیگران مواجه خواهید شد ، به خودتان سخت نگیرید و سعی کنید تا آنجا که برایتان مقدور است بکوشید و نه بیشتر.

به فرصتی دست میابید تا به جنبه های مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و عمده در مورد کار و حرفه تان بگیرید.

 

شهریوری ها:

این ماه مخلوطی از همه چیز باهم است. در فعالیتهای اجتماعی مشارکت میکنید اما با لحنی تند و خشن با موانعی در زندگی شخصی و شغلی روبرو شوید. از بحث کردن با همسرتان خودداری کنید و صبر پیشه کنید هر چند زندگی زناشویی این ماه در حال طبیعی خود در جرریان است.

با کم خوابی صلح و آرامش در خانه را برهم خواهید زد پس بهتر است برای استراحت خود زمان کافی در نظر بگیرید. زندگی شغلی تان گیج کننده به نظر می رسد و مسئولیت ها و وظایف تان افزایش پیدا میکند.

 

 

مهری ها:

برای انجام یک جلسه یا معامله سفری در پیش دارید. در طول این ماه اغلب مشغول رسیدگی به جلسات هستید و برخی از تصمیم گیری هایتان نتیجه معکوس می دهند. تمرکز بر انجام کارها داشته باشید و در برخورد با برخی شرایط نفسانی ، رفتاری دوستانه پیش بگیرید.

نظارت بر زیر دستان برایتان پیشرفت بدست می آورد. اعتماد به نفس زیادی برایتان دردسر ساز شده و باید با فروتنی بیشتری رفتار کنید.

 

آبانی ها:

بی تابی و بی قراری به پایان رسیده است،به شکرانه آن صدقه بده.درس جدیدی در زندگی یاد گرفتی،که با عشق و محبت قادر خواهی بود،سخت ترین و بد اخلاق ترین آدمها را رام سازی.با تسلط بر اعصاب و مشورت با یکی از افراد با تجربه می توانی مسائل را حل کنی.

با بگو مگو کارها اصلاح نمی شود،بلکه امور زندگی با صبر و شکیبایی بهتر نظم می یابد.زمان به نفع توست وهمه چیز همان می شود که می خواهی.ستایش پروردگار را فراموش نکن.هر لحظه که واقعا به یادش می افتی زبان به شکرش بگشای.

 

آذری ها:

در شک و تردیدی،آن کاری را بکن که قلبت به تو می گوید.مطمئن باش به آرزوهایت خواهی رسید.در ماه گذشته زیاد میل به مصرف گرایی داشته ای،از این به بعد کمی باید جلوی خودت را بگیری و کمتر خرج کنی.تلاش کن به تعادل برسی.اگر نکات منفی را از خودت دور کنی زندگی بهتری خواهی داشت.بیماری که نگران حالش هستی به زودی بهبود می یابد.

مدت ها در انتظار تغییر شغل یا مکان بوده ای،تا چند ماه دیگر گشایشی پیدا می شود و آنگاه با خیال راحت اقدام می کنی.تا می توانی دست نیازمندان را بگیر و صدقه بده.نظر بزرگان خانواده را محترم بشمار.آنها تجربه بیشتری از تو دارند و هر چیزی را با چشم دیگری نگاه می کنند.

 

دی ماهی ها:

بی تابی و بی قراری به پایان رسیده است،به شکرانه آن صدقه بده.درس جدیدی در زندگی یاد گرفتی،که با عشق و محبت قادر خواهی بود،سخت ترین و بد اخلاق ترین آدمها را رام سازی.با تسلط بر اعصاب و مشورت با یکی از افراد با تجربه می توانی مسائل را حل کنی.با بگو مگو کارها اصلاح نمی شود،بلکه امور زندگی با صبر و شکیبایی بهتر نظم می یابد.زمان به نفع توست وهمه چیز همان می شود که می خواهی.

ستایش پروردگار را فراموش نکن.هر لحظه که واقعا به یادش می افتی زبان به شکرش بگشای.در شک و تردیدی،آن کاری را بکن که قلبت به تو می گوید.مطمئن باش به آرزوهایت خواهی رسید.در ماه گذشته زیاد میل به مصرف گرایی داشته ای،از این به بعد کمی باید جلوی خودت را بگیری و کمتر خرج کنی.تلاش کن به تعادل برسی.اگر نکات منفی را از خودت دور کنی زندگی بهتری خواهی داشت.

بیماری که نگران حالش هستی به زودی بهبود می یابد.مدت ها در انتظار تغییر شغل یا مکان بوده ای،تا چند ماه دیگر گشایشی پیدا می شود و آنگاه با خیال راحت اقدام می کنی.تا می توانی دست نیازمندان را بگیر و صدقه بده.نظر بزرگان خانواده را محترم بشمار.آنها تجربه بیشتری از تو دارند و هر چیزی را با چشم دیگری نگاه می کنند.

 

بهمنی ها:

تعدادی از کارهای‌تان را نیمه‌کاره رها کرده‌اید. سریع‌تر باید به آنها برسید چون هر چقدر زمان می‌‌گذرد کارهای جدیدتر را باید انجام دهید و این روند نظم کارهایتان را برهم خواهد زد.

به زودی گشایشی در کارتان خواهد شد و کارهای‌تان سر و سامان خواهد گرفت. تجربیات جدیدی پیش روی شما است که باید آنها را خوب بررسی کنید. ذهن خود را از اتفاقات تلخ گذشته منحرف کنید. فکر کردن به این اتفاقات در پیشرفت شما تاثیر منفی خواهد داشت.

 

اسفندی ها:

مدتی است که احساس میکنید که زندگی بر وفق مراد نیست اما باید توجه داشته باشید که زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد ؛ شاید در برخی موارد اوضاع بر وفق مراد انسان نباشد اما نباید دچار سرخوردگی شوید و آن را به عنوان یک شکست تلقی کنید بلکه باید از آن به عنوان پله ای برای موفقیت بهره ببرید.

کارهای سودآوری به شما پیشنهاد خواهد شد که با خودباوری و تلاش ، به موقعیت های بهتری دست میابید.

 

 

 

 

منبع: beytoote.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

فال و طالع بینی خرداد 95

در مطلب فال و طالع بینی خرداد 95 از مجله اینترنتی نخل و آفتاب با …