سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / سرگرمی / جالب و خواندنی / مرد ها چند دسته اند؟ آنها را بشناسید

مرد ها چند دسته اند؟ آنها را بشناسید

ما در مطلب مرد ها چند دسته اند؟ آنها را بشناسید ، آقایان را از نظر شخصیتی به 9 دسته تقسیم کرده ایم. اگر شما هم دوست دارید بدانید با مجله اینترنتی نخل و آفتاب همراه باشید.

عاشق,جنس مخالف,اندام,آقا,آقایان,مرد ها چند دسته اند,مرد,مرد ها,نز نظر شخصیت,از نظر شخصیتی

هر فردی خصوصیات مخصوص به خود را داردو مطمئنا در اطراف تان مردان زیادی را دیده اید: پدر، همسر، استاد، دوست، مدیر و… که هر کدام رفتارهای منحصر به فرد خود را دارند.

ما در این مطلب مجله اینترنتی نخل وآفتاب آقایان را به 9 دسته تقسیم کرده ایم که کافی است این مطلب را به خوانید و به رفتار آنها با دقت نگاه کنید تا متوجه شخصیت مرد مورد نظر خود شوید.

 

مرد ها چند دسته اند؟ آنها را بشناسید :

1- ورزشکار:

همه آقایان دوست دارند که مقابل آینه بایستند و اندام شان، از بازو گرفته تا شکم و پا، را با دقت بررسی کنند. اما برخی از آنها تنها به این کار راضی نمی شوند، آنها زمان زیادی را در باشگاههای ورزشی می گذرانند و دوست دارند ظاهری بسازند که زبانزد خاص و عام شود. عکس های زیادی از این دسته از آقایان در شبکه های اجتماعی خواهید دید، زیرا که آنها به اندام خود می بالند و دوست دارند مورد تحسین دیگران نیز قرار گیرند.

 

 

2- باهوش:

مردها از هوش بالایی برخوردارند اما تنها برخی از آنها از هوش شان به خوبی استفاده می کنند که این دسته از آقایان جزوشان هستند. مهم نیست که آنها در طول روز چقدر زمان دارند، همیشه زمانی را به کتاب خواندن یا سرچ کردن مقاله های علمی در اینترنت اختصاص می دهند. آنها به دنبال یادگیری زبان دیگری هستند و حتی از خواب شان برای کسب تجربه های جدید، می گذرند.

 

3- خوش تیپ: 

برای این دسته از آقایان، خوش تیپی حرف اول را می زند. آنها زمان زیادی را صرف لباس خریدن در پاساژها می کنند و حتی بیشتر از آن زمان زیادی را در مقابل آینه به ست کردن آنها می پردازند. آنها همیشه به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند تا مبادا تاثیری منفی از خود در یاد دیگران باقی گذارند. اگر می خواهید با این دسته از آقایان ارتباط برقرار کنید، حواس تان بیشتر از قبل به ظاهرتان باشد.

 

4- معتاد به بازی: 

این افراد آنقدر عاشق بازی کردن اند که ساعت های زیادی را بی آنکه بدانند، به عنوان مثال در مقابل بازی های رایانه ای، می گذرانند. آنها آنقدر غرق ماجراجویی هایشان می شوند که گاهی همه چیز، از غذا خوردن گرفته تا خرید و حتی داشتن همسر و فرزند، را فراموش می کنند. اگر انتظار دارید که این رفتار به مرور زمان از بین رود، اشتباه کرده اید. خبر بد این است که اعتیاد به بازی با افزایش سن شان نه تنها کم نشده بلکه بیشتر نیز می شود. به بیانی، بودن با این افراد صبر ایوب می خواهد.

 

5- علاقمند به جنس مخالف: 

اگر چه برخی از آقایان سرشان در کار خودشان است و توجهی به جنس مخالف نشان نمی دهند، اما برخی دیگر تمام زندگی شان را صرف خوشگذرانی با جنس مخالف می کنند. آنها تمام تلاش شان را به کار می گیرند تا بتوانند در مقابل خانم ها جلب توجه کنند و آنقدر در این کار تبحر دارند که به سادگی در دام شان اسیر می شوید. اگر عاشق همچین مردی می شوید، حواس تان باشد، مهم نیست که چند سال با آنها در ارتباط هستید، آنها یک شبه می توانند همه چیز را فراموش و برای شما جایگزینی دیگر پیدا کنند.

 

6- رفیق واقعی:

حتما شما هم زمانی که صحبت از رفیق می شود به یاد کلماتی چون «وفادار»، «وابسته» یا «پایدار» می افتید. بله درست است این دسته از آقایان در دوستی هایشان کم نمی گذارند. آنها برای عزیزان شان هر کاری که از دست شان برآید انجام می دهند. اما اگر فکر می کنید که این رفتار کسل کننده است، اشتباه کرده اید. آنها افراد جذاب و دوست داشتنی هستند که پا به پای رفقایشان می خندند و می گریند. البته اگر در این رفتار افراط شود، عاقبت خوبی را به همراه نخواهد داشت.

 

7- مثبت: 

آقایان مثبت آنهایی هستند که در مدرسه همیشه نفر اول بودند، آنها دوستانی مهربان و زیبا دارند، مورد تحسین خانواده اند، به دلایلی از خوردن برخی غذاها مانند گوشت پرهیز می کنند، در مسابقات ورزشی شرکت دارند و در نهایت افرادی که ممکن است گاهی صبر شما را لبریز کنند. آنها به دلیل این که به سلامت و شیوه زندگی خود اهمیت زیادی می دهند، طول عمر بالایی دارند.

 

8- عصبی: 

به دلیل خلق و خو یا حتی فشار کار و زندگی، برخی از آقایان زود از کوره در می روند. کافی است که چیزی بر وقف مرادشان نباشد، به سرعت عکس العمل منفی از خود نشان می دهند. اگر می خواهید با این افراد در ارتباط باشید، باید محتاطانه تر عمل کنید، در غیر این صورت مدام جنگ و جدال خواهید داشت.

 

9- عاشق: 

آقایان عاشق آنهایی هستند که همیشه در حال شعر خواندن اند یا که همیشه دست شریک زندگی شان را در دست می گیرند و او را لحظه ای از خود دور نمی کنند، آنهایی که تا ساعت ها پس از این که همسرشان به خواب رفت، بالای سر او بیدار می مانند و تماشایش می کنند. شاید خانم های زیادی این دسته از آقایان را بپسندند اما حواس تان باشد که در این کار زیاده روی نکنید، زندگی جنبه های مهم دیگری هم دارد.

 

 

 

 

منبع: beytoote.com

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

سنگ های زنده ای که خوردنی هستند!

در مطلب سنگ های زنده ای که خوردنی هستند! از مجله اینترنتی نخل و آفتاب …