سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خانه / آرایش و زیبایی / چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟

چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟

در مطلب چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟ از مجله اینترنتی نخل و آفتاب به شما می گوییم که چه زمانی باید از خط لب استفاده کنید و بهترین روش استفاده از آن چیست.

مداد لب,ماتیک,آرایش لب,برجسته کردن لب,جذاب,رژ لب,لب های باریک,لب,خط,خط لب

نقش خط لب در کنار رژ لب همانند نقش کرم پایه آرایشی برای کرم پودر یا لاک بیس قبل از لاک زدن است، در حقیقت وجود آن الزامی نیست اما باعث می شود رژ لب زیباتر دیده شود.

چه مواقعی از خط لب استفاده کنیم؟

‎حتماً این سوال برای شما هم پیش آمده که چه زمانی باید از خط لب استفاده کنید و بهترین روش استفاده از آن چیست، ما در این مطلب مجله اینترنتی نخل و آفتاب همین را به شما می گوییم پس با ما همراه باشید.


اگر لب های باریک یا نامیزان دارید :

در این صورت اگر از یک خط لب که یک درجه از رنگ رژ لب شما تیره تر است دور لبتان بکشید باعث می شود لبان شما پرتر و جذاب تر دیده شود. دور لبتان را تیره روشن نکنید، این روش فقط در عکس خوب به نظر می رسد. برای برجسته کردن لب می توانید از برق لب هایی که لبان شما را درشت تر نشان می دهند استفاده کنید.

 

اگر رژ لب شما خیلی براق یا چرب است :

رژ لب های براق یا چرب بیشتر از رژ لب های مات دور لب پخش می شوند. برای اینکه از این پخش شدن جلوگیری کنید بهتر است دور لب را پس از اینکه رژ لب زدید با یک خط لب همرنگ یا کمی تیره تر خط بکشید. سپس دور تا دور لبتان را کانسیلر بزنید و سپس ازمقداری مقداری کرم پودر یا پنکیک استفاده کنید تا آرایش لب و حاشیه آن تکمیل شود.

 

اگر می خواهید رژ لب با دوام تر باشد :

برای اینکه در طول روز رژ لبتان پاک نشود و نیازی نباشد دائم آن را تمدید کنید، پیش از رژ لب زدن کل لب را با مداد لب رنگ کنید سپس روی آن ماتیک بزنید این کار از پاک شدن زودهنگام رژ لب جلوگیری می کند.

 

مداد لب های پهن را به جای رژ لب استفاده کنید :

مداد لب ها معمولا خودشان از رژلب های مات ساخته شده اند بنابراین از مداد لبی که نوک پهن تری دارد می توانید به جای رژ لب نیز استفاده کنید و داخل لب را با آن پر کنید.

 

nakhlvaaftab.ir

این مطلب مجله اینترنتی نخل و آفتاب را از طریق دکمه های پایین صفحه با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

به اين مطلب چه امتيازي ميدهيد؟

همچنین ببینید

درمان جوش‌ صورت بعد از اصلاح

اگر صورت شما هم بعد از اصلاح جوش می زند در مطلب درمان جوش‌ صورت …